Paypal

Trine83

Forumet er livet
Noen andre som har problemer med paypal?
Prøver å betale et produkt jeg kjøpte på Ebay i går (prøvde i går og), men ikk esøren om den vil gå videre når jeg trykker på
"Continue with paypal" knappen[:@] Er det paypal som har problemer, eller er det hos mag kanskje[8|]
Noen som har prøvd å betale noe selv siden i går kveld?[8|][:)]

[:)]

bet i går,ingen prob da,og varen min er senda!

ORIGINAL: *MamMathea*

nei men jeg kan prøve å huske å prøve senere, har noe som skal betales[:D]

Hehe, så flott[:)]. da må jeg prøve å huske å sjekke denne tråden senere[8D]

ORIGINAL: ohBaby!

hmmm..... merkelig. Da må det være noe hos meg da. Den vil likssom ikke videre[8|]

ORIGINAL: Trine83

hmmm..... merkelig. Da må det være noe hos meg da. Den vil likssom ikke videre[8|]

har du gått inn på pay pal og sjekket at kontoen din er i orden da?

Det skjer noen ganger med meg i Opera, må bruke Firefox da.

har du gått inn på pay pal og sjekket at kontoen din er i orden da?

Må nok være noe med paypal, for jeg kommer ikke inn på Paypal sin nettside i det hele tatt.

ORIGINAL: *Meya*

ok, jeg bruker safari. Men skal prøve firefox. Tenkte jeg ikke på, tusen takk[:)]

ORIGINAL: *Meya*

ok, jeg bruker safari. Men skal prøve firefox. Tenkte jeg ikke på, tusen takk[:)]

Prøv det ja! Det hender selv Ebay låser seg helt hos meg, og jeg ikke kommer inn på "My Ebay" eller noe, kun på forsiden uansett hva jeg gjør.

Funket ikke det heller[&o] Er selve PAYPAL jeg ikke kommer inn på, kommer inn overalt på Ebay.
Men sente en melding til dem, men nå tror jeg at jeg sente til Ebay, istede for PAYPAL[8|]
Huff, ikke lett det der.[>:]

Må bare innrømme at jeg hadde helt glemt å betale for et produkt for en stund siden (sist jeg var inne).
Fikk plutselig meldig om det, når jeg logget meg inn i går[&:] Hadde glemt ut hele greia[&o]
Men det stod i mailen, at om jeg gjør det for 2 gang, så lukker de kontoen min.
Har brukt en mailadresse jeg sjelden er innepå, har bare brukt den til ting jeg vet jeg får masse reklame på, når jeg ikke tør å legge inn den mailen jeg bruker på MACen (om dere forstår). Så har jeg jo ikke sjekket mailen heller, så da har det produktet gått rett i glemmeboka. Så nå har jeg bare satt op mailen jeg bruker til vanlig, for å ikke gjøre samme feilen igjen[8D]

Men det burde jo ikke være grunnen da, som det stod. Får se når jeg får tilbakemelding, håper jeg får svar fort[:)]

ORIGINAL: Nibbler

Merkelig, men jeg har iallefall kjøpt og betalt flere ting på ebay med paypal idag uten at det var noe problem...

kommer du inn på www.paypal.com ??
Kommer ikke inn på nettsiden der engang jeg

Back
Topp