Pay it forward.

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Noen som har sett den filmen..?
Jeg har sett den mange ganger, og elsker den. Den har inspirert meg til å gjøre noe hver dag for glede og/eller hjelpe noen andre i hverdagen.
Hva gjør du for å glede andre kjente og ukjente..? =)

Elsker den filmen

Inspirerende film ja. Jeg prøver å smile til folk jeg får blikkontakt med, jeg vet selv hvor glad jeg blir av et helt tilfeldig smil. Jeg kjører mye bil og prøver å være hensynsfull og høflig i trafikken, og hilser alltid om noen slipper meg frem el.l. Jeg spør de jeg møter (som jeg kjenner) om hvordan de har det, snakker ordentlig med butikkansatte (sier ja takk og nei takk, takk for hjelpen og god helg etc).. Rett og slett bare småting som jeg vet at jeg setter pris på at andre gjør. Håper at det kanskje kan gjøre noens dag et lite hakk bedre, om ikke annet.

Ellers prøver jeg å stille opp som best jeg kan for venner og familie.

Tja. Jeg smiler alltid til folk jeg går forbi. Om en person foran meg mangler penger til sluttsummen betaler jeg gjerne. Om noen har på seg en veldig fin kjole, sier alltid at jeg liker kjolen/så fin du er.
Jeg tilbyr meg alltid å hjelpe om jeg kan hjelpe.

Tja. Jeg smiler alltid til folk jeg går forbi. Om en person foran meg mangler penger til sluttsummen betaler jeg gjerne. Om noen har på seg en veldig fin kjole, sier alltid at jeg liker kjolen/så fin du er.
Jeg tilbyr meg alltid å hjelpe om jeg kan hjelpe.
Må bare legge til at jeg gjør dette stort sett i nærmiljøet da:p smiler til fremmede; )

Back
Topp