Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk faktisk mye skryt av den. Jeg pisker krem og blander inn litt vaniljekrem i og topper det hele med jordbær, blåbær og bringebær. Mmm ! Brukte bare eggehviter, sukker og maizenna jeg. Den ble spør utenpå og deilig myk inni. Brukt denne jeg også.Bruker denne bunnen : http://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/pavlova/
Så blander jeg vaniljekrem og fløtekrem og har oppi litt ferdig karamellsaus som er til is ( bare noe jeg har funnet på ) har på jordbær, bringebær og blåbær og har karamellsaus på toppen.