pause

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Kjenner jeg må ta en pause fra bv nå. Blir så stressa av alle som mister og tror de mister :-( Skal på tul til mandag og er så redd for det verste igjen. Så må nok holde meg litt unna for å bygge opp godtankene igjen :-)

Skjønner hva du mener. Utrolig mange triste beskjeder inne på septemberforumet for tiden.

Føler så med alle som har mistet, og blir veldig ydmyk på deres vegne.

Håper alt går bra Laban, så sees vi igjen når du er klar❤️

Man blir gææærn av å være på dette forumet!

Før trodde jeg man tok EN test og da var det bankers. Nå tar jeg hundre og tørr aldri tro helt at det går bra!
Men klarer ikke rive meg løs. Spesielt mens jeg er sykemeldt og forumet er eneste underholdningen jeg har..

Lykke til! Håper du får bare gode nyheter på ul!:)

Lykke til på mandag, forstår godt behovet for en pause. Jeg tenker nok mer at det ikke er større sjanse for at det skjer meg enn andre så blir ikke mer redd, men skjønner jo at man kan bli det.

Skjønner deg veldig godt, blir mer og mer nervøs av å lese men samtidig klarer jeg ikke å la vær og man føler sånn med de også.

Skjønner deg veldig godt! Jeg måtte selv ha en pause fra forumet i forrige svangerskap da det bare økte bekymringene mine (var en av de uheldige selv til slutt). Denne gangen er jeg så preget etter forrige gang at det ikke har noe særlig å si om jeg er på forumet eller ikke føler jeg, bekymret er jeg uansett. Men man blir virkelig lei seg på de som mister sine vegne :( Håper det ikke blir flere her inne nå..

Lykke til på UL :)

Forstår deg godt, har tenkt samme tanke selv. Jeg skåner meg ved å ikke lese de trådene jeg ser det kan være triste saker på gang. Må det nå for å faktisk kunne nyte litt.

Føler akkurat det samme som deg! Synes det er så veldig mange som mister, blir fryktelig urolig av det. Visste liksom ikke at det var så vanlig å miste, synes det er overveldende mange her nå... Heldigvis har jeg tidlig UL på mandag jeg også, men blir jo bare mer og mer bekymra jo nærmere jeg kommer. Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke visste så mye, det hadde gjort ting enklere og mer bekymringsløst.

Back
Topp