Pause i forhold

Jeg elsker han enda, og jeg er bare glad for at han vil ha nærkontakt med meg enda, men vet jeg burde holde meg unna :-( Vanskelig... Vi har det bra sammen og han er med i selskap sammen med familien min etc, så jeg skjønner ikke :-(
 
Jeg elsker han enda, og jeg er bare glad for at han vil ha nærkontakt med meg enda, men vet jeg burde holde meg unna :-( Vanskelig... Vi har det bra sammen og han er med i selskap sammen med familien min etc, så jeg skjønner ikke :-(

Har du spurt da? Hvorfor? Det må du(dere) få klarhet i, slik at dere vet hva dere kan og bør jobbe mot.
 
Ja vi er begge enige om at vi håper det fungerer, for ungene sin del..

Det er bra, men ikke glem at hvis ikke dere har det bra, så vil ungene merke det. Jeg forsto det forrige innlegget ditt som at du ikke vet hvorfor han vil ha pause...
 
Aner egentlig ikke hvorfor :-(

Jeg skjønner. Det er du helt nødt til å finne ut hvis dere skal klare å ordne opp. Du må finne ut hva han vil fikse. Vet du ikke det, så blir det jo vanskelig å forandre noe... Men han driver vel ikke med andre når det er pause?
 
Sikker på at han mener det da? Ikke meningen å være over kritisk her, men hvis man ønsker å redde forholdet, hvorfor kjøper man eget hus og flytter inn der da? For meg gikk ikke det helt opp, men mulig det er noe jeg ikke skjønner:p
Han kjøpte huset vi skulle kjøpe sammen selv, bak min rygg... :-( Men var likevel ikke sikker på om han ville bo alene eller ikke... Han valgte å bo alene foreløpig... :-(
 
Jeg ville ikke latt han komme nær om det er pause han vil hav:)
 
Han finner vel egentlig bare ut om dette er d han egentlig vil hvis han får kjenne på hva han egentlig mister. D Gjør han jo virkelig ikke nå. Nå har han jo d egentlig innmari fint. Han er alene kan bryte ut av alt akkurat når d passer han på en ekstremt enkelt måte å du sitter i såfall igjen super såra. Eller han kan komme igjen om en stund etter å ha fått i pose å sekk her å der å funnet ut at gresset ikke var grønnere på andre siden å bestemme seg for å bli. D er jo en grunn til at han har valgt dere bort. Ja d er stygt å si men den muligheten er absolutt der. Jeg skjønner deg så absolutt at du tvi holder på d dere har men jeg er ganske sikker på at du får et klarere svar og en raskere avklaring på det her hvis du setter litt hardt mot hardt.
 
Har nå hatt en samtale med han :) Vi begge håper at det ordner seg på sikt, vi skal være sammen med barna, men vi skal ikke være sammen etter barna har lagt seg og vi skal ikke ligge sammen :)
Det tror jeg dere gjør veldig lurt i :)
 
Har nå hatt en samtale med han :) Vi begge håper at det ordner seg på sikt, vi skal være sammen med barna, men vi skal ikke være sammen etter barna har lagt seg og vi skal ikke ligge sammen :)
Bra, og ikke fall for fristelsen. Det er stor forskjell på kjærlighet og sex, vi damer kan ha en tendens til å blande disse... Ha respekt nok for deg selv til å ikke la deg bruke.
Ingen kjøper et hus hvis man har pause fra hverandre.
 
Har nå hatt en samtale med han :) Vi begge håper at det ordner seg på sikt, vi skal være sammen med barna, men vi skal ikke være sammen etter barna har lagt seg og vi skal ikke ligge sammen :)

Så bra! Da er d lettere for dere begge å kjenne på hvordan d er å ha pause og hvorvidt forholdet kan reddes.
 
Enig med de fleste over her altså. Jeg er i en lignende situasjon. Studerer borte, og pendler til bf. Vi har hatt det dårlig en lang periode, og han vet ikke hva han vil. Jeg snakker i alle fall av erfaring når jeg sier at det er best å kutte alt av fysisk kontakt om han vil ha pause. Mange gutter vil ha frihet til å gjøre hva de vil, men er samtidig redd for å miste det faste. Jeg har dullet med min eks alt for lenge, og han har ikke vært noe grei. Nå har jeg fått nok, og han har fått grei beskjed om at jeg ikke er interessert lengre. Han skal få være med sønnen vår så mye som han vil, men det blir uten meg ;)

Såklart kan det ordne seg for dere, krysser fingrene for det, men for at han skal få øynene opp, og faktisk finne ut at det er deg han vil ha, så må du nok kutte slike bånd under pause, så han skjønner han ikke kan få det beste av begge verdener ;)
 
Back
Topp