Patience needed.. Gravid❤️

Min temp svingte også med datter, så jeg gadd ikke måle mer for det stresset meg sånn. Denne gangen tempet jeg ikke, så ett stressmoment mindre :p

Du skal se at alt bare er fint :Heartred

Min temp svingte også med datter, så jeg gadd ikke måle mer for det stresset meg sånn. Denne gangen tempet jeg ikke, så ett stressmoment mindre :p

Du skal se at alt bare er fint :Heartred
Godt å høre :happy: det er bare stress ja, best å la være. Har nok med testene og symptomene :bored:

Gravid 4+2

Veldig turbulent morgen da jeg fikk svakere strek. I tillegg at symptomene er litt roligere nå. Har svært dårlig erfaring med begge deler så jeg frika ut :schocked028
Men så fant jeg ut at den første testen var en annen batch og prøvde med samme batch som tidligere, på samme urin. Da ble det bedre. ❤️:smiley-angelic001

Den første
Screenshot_20250318_091725_Gallery.jpg

Riktig bartch:
Screenshot_20250318_093824_Gallery.jpg

Disse første ukene er jo tortur :dead: :Heartred

Gravid 4+2

Veldig turbulent morgen da jeg fikk svakere strek. I tillegg at symptomene er litt roligere nå. Har svært dårlig erfaring med begge deler så jeg frika ut :schocked028
Men så fant jeg ut at den første testen var en annen batch og prøvde med samme batch som tidligere, på samme urin. Da ble det bedre. ❤️:smiley-angelic001

Den første
Vis vedlegget 456711

Riktig bartch:
Vis vedlegget 456712
Tenk at det skal være så forskjell! ..og så mye ofte unødvendig bekymring det skaper. Ønsker deg masse sjelefred i disse turbulente ukene fremover ❤️

Tenk at det skal være så forskjell! ..og så mye ofte unødvendig bekymring det skaper. Ønsker deg masse sjelefred i disse turbulente ukene fremover ❤️
Tusen takk for så fin melding ❤️ håper jeg finner ro, det er helt forferdelig å ha det stresset :smiley-ashamed008 helt sprøtt at det kan være så stor forskjell mellom testene..

Gratulerer!! Åh de første ukene er helt forferdelige, måtte de gå fort så du kan roe deg med at dette er terminspira :Heartred

Gravid 4+4

Føler økningen går litt tregere nå enn i starten, trodde jeg skulle ha dye-stealer nå med den økningen som var. Men ser i alle fall at det går rett vei :love7

Symptomer
Frysen
Svimmel når jeg reiser meg
Mye murringer
Ømme pupper
Oppblåst
Hard mage

Spent på om kvalmen komme i kveld også, den har gjort det noen kvelder. Heldigvis ikke så gale at jeg ikke får sove :angelic:

Screenshot_20250320_100509_Gallery.jpgScreenshot_20250320_095741_Premom.jpg

Det MÅ gå bra med novemberskattene :Heartred Hva er din neste "milepæl"? For meg er det vel å få 3+, og så privat tul.

Det MÅ gå bra med novemberskattene :Heartred Hva er din neste "milepæl"? For meg er det vel å få 3+, og så privat tul.
Enig, dette må gå bra! Det ser jo bra ut for oss begge så langt :love7
Ja, neste mål er å få 3+, håper jeg får det i helgen ❤️ kjennes både vemodig og godt ut å kunne slutte å teste :laughing002

Nå er det slutt på snikinen? :D du må komme deg inn på skjult så du får det fine banneret :D

Ja, neste mål er å få 3+, håper jeg får det i helgen ❤️ kjennes både vemodig og godt ut å kunne slutte å teste :laughing002

Nå er det slutt på snikinen? :D du må komme deg inn på skjult så du får det fine banneret :D
Jaaa, mangler bare 10 innlegg, så jobber med saken :hilarious: :Heartred

Og det skal bli fint å kunne slutte å teste :Heartred

Gravid 4+4

Føler økningen går litt tregere nå enn i starten, trodde jeg skulle ha dye-stealer nå med den økningen som var. Men ser i alle fall at det går rett vei :love7

Symptomer
Frysen
Svimmel når jeg reiser meg
Mye murringer
Ømme pupper
Oppblåst
Hard mage

Spent på om kvalmen komme i kveld også, den har gjort det noen kvelder. Heldigvis ikke så gale at jeg ikke får sove :angelic:

Vis vedlegget 456807Vis vedlegget 456808
Dette var kjekt å se!! Gratulerer så mye! Dette blir den etterlengtede spiren din :Heartred

Gravid 4+5

Dagens tester :Heartred
Vis vedlegget 456858

Symptomer:
Blir fort andpusten
Litt stikk og murring
Veeeldig oppblåst! Får såvidt igjen knappen på buksa!
Blir svimmel når jeg reiser meg opp og når jeg står
Den blå testen, er det ikke dye stealer? :love7

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp