Min temp svingte også med datter, så jeg gadd ikke måle mer for det stresset meg sånn. Denne gangen tempet jeg ikke, så ett stressmoment mindre
Du skal se at alt bare er fint

Du skal se at alt bare er fint

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreMin temp svingte også med datter, så jeg gadd ikke måle mer for det stresset meg sånn. Denne gangen tempet jeg ikke, så ett stressmoment mindre
Du skal se at alt bare er fint![]()
Tenk at det skal være så forskjell! ..og så mye ofte unødvendig bekymring det skaper. Ønsker deg masse sjelefred i disse turbulente ukene fremoverGravid 4+2
Veldig turbulent morgen da jeg fikk svakere strek. I tillegg at symptomene er litt roligere nå. Har svært dårlig erfaring med begge deler så jeg frika ut
Men så fant jeg ut at den første testen var en annen batch og prøvde med samme batch som tidligere, på samme urin. Da ble det bedre.
Den første
Vis vedlegget 456711
Riktig bartch:
Vis vedlegget 456712
Virkelig!! Det blir noen lange ukerDisse første ukene er jo tortur![]()
![]()
Tusen takk for så fin meldingTenk at det skal være så forskjell! ..og så mye ofte unødvendig bekymring det skaper. Ønsker deg masse sjelefred i disse turbulente ukene fremover![]()
Tusen takkGratulerer!! Åh de første ukene er helt forferdelige, måtte de gå fort så du kan roe deg med at dette er terminspira![]()
Tusen takkGratulerer så mye med spire! Krysser fingrene for at det holder hele veien![]()
![]()
Enig, dette må gå bra! Det ser jo bra ut for oss begge så langtDet MÅ gå bra med novemberskatteneHva er din neste "milepæl"? For meg er det vel å få 3+, og så privat tul.
Jaaa, mangler bare 10 innlegg, så jobber med sakenEnig, dette må gå bra! Det ser jo bra ut for oss begge så langt
Ja, neste mål er å få 3+, håper jeg får det i helgenkjennes både vemodig og godt ut å kunne slutte å teste
Nå er det slutt på snikinen?du må komme deg inn på skjult så du får det fine banneret
![]()
Og det skal bli fint å kunne slutte å testeEnig, dette må gå bra! Det ser jo bra ut for oss begge så langt
Ja, neste mål er å få 3+, håper jeg får det i helgenkjennes både vemodig og godt ut å kunne slutte å teste
Nå er det slutt på snikinen?du må komme deg inn på skjult så du får det fine banneret
![]()
Dette var kjekt å se!! Gratulerer så mye! Dette blir den etterlengtede spiren dinGravid 4+4
Føler økningen går litt tregere nå enn i starten, trodde jeg skulle ha dye-stealer nå med den økningen som var. Men ser i alle fall at det går rett vei
Symptomer
Frysen
Svimmel når jeg reiser meg
Mye murringer
Ømme pupper
Oppblåst
Hard mage
Spent på om kvalmen komme i kveld også, den har gjort det noen kvelder. Heldigvis ikke så gale at jeg ikke får sove
Vis vedlegget 456807Vis vedlegget 456808
Den blå testen, er det ikke dye stealer?Gravid 4+5
Dagens tester
Vis vedlegget 456858
Symptomer:
Blir fort andpusten
Litt stikk og murring
Veeeldig oppblåst! Får såvidt igjen knappen på buksa!
Blir svimmel når jeg reiser meg opp og når jeg står