Jeg vil også ha sånn!!Samme her, jeg har sneket i andre termingrupper siden januar, så jeg har nøstet opp littdette er vist en lifesaver, så denne trenger jeg
den har motor også
Vis vedlegget 420329
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil også ha sånn!!Samme her, jeg har sneket i andre termingrupper siden januar, så jeg har nøstet opp littdette er vist en lifesaver, så denne trenger jeg
den har motor også
Vis vedlegget 420329
De virker geniale!!Jeg vil også ha sånn!!
Absolutt!! Her slet vi med stille refluks og sovevansker, tror den der er genial hvis vi får det problemet igjenDe virker geniale!!
Aha, så fin utSamme her, jeg har sneket i andre termingrupper siden januar, så jeg har nøstet opp littdette er vist en lifesaver, så denne trenger jeg
den har motor også
Vis vedlegget 420329
Det vil jeg tro!Absolutt!! Her slet vi med stille refluks og sovevansker, tror den der er genial hvis vi får det problemet igjen

Jeg har tenkt på deg!
Ja, det var litt terapi i detDu har laget dagbok!! Så gøy!!Jeg har tenkt på deg!
Jeg heier på deg![]()
tusen takkJa, vurderer å lage dagbok selv, jeg bare venter litt til med detJa, det var litt terapi i dettusen takk
er du gravid du??
prøverå ikke tenke så mye på det - jeg er 7 uker, og livredd for å miste igjen 
Åh, heldiggris!! Gratulerer så myeJa, vurderer å lage dagbok selv, jeg bare venter litt til med detprøverå ikke tenke så mye på det - jeg er 7 uker, og livredd for å miste igjen
![]()
denne må sitte helt til mål 

Igår hadde jeg en slik deppedag, det må være lov av og til----Advarsel! Deppe melding----
Cd 13
Jeg føler ikke jeg har noe særlig symptomer på at el skal skje med det førstejeg har mye murringer, en kvise midt mellom øynene og veldig følsom! Alt er bare feil, vil gråte av alt og er utrolig nærtagen.
Var på kjøpesenter i dag, så mange med baby eller gravid mage, det er så urettferdig. Jeg føler det aldri kommer til å skje oss igjen. Jeg som var så spent tidligere, nå bare gruer jeg meg til el for å enda en gang se at vi ikke fikk det til
Jeg er så sliten å lei, og den ekkle følelsen av at det ikke kommer til å klaffe gjør det bare verre
Dagens utblåsning!
Ellers, jeg fikk noen kjekke kupp på klær til meg selv i dag. Shopping er alltid trøstende![]()
jeg kjenner innmari godt til følelsen av å tro og tenke at det ikke kommer til å klaffe, og det er så vondt
jeg kjenner også stikk i magen ved graviditetsannonsering, babyer og generelt gravid. Jeg vil også!! 
Har definitivt vært der selv ja... Er ikke noe stas... Sender deg en gooood klem og en påminnelse om at det blir bedre.----Advarsel! Deppe melding----
Cd 13
Jeg føler ikke jeg har noe særlig symptomer på at el skal skje med det førstejeg har mye murringer, en kvise midt mellom øynene og veldig følsom! Alt er bare feil, vil gråte av alt og er utrolig nærtagen.
Var på kjøpesenter i dag, så mange med baby eller gravid mage, det er så urettferdig. Jeg føler det aldri kommer til å skje oss igjen. Jeg som var så spent tidligere, nå bare gruer jeg meg til el for å enda en gang se at vi ikke fikk det til
Jeg er så sliten å lei, og den ekkle følelsen av at det ikke kommer til å klaffe gjør det bare verre
Dagens utblåsning!
Ellers, jeg fikk noen kjekke kupp på klær til meg selv i dag. Shopping er alltid trøstende![]()
godt du fikk trøstet deg med litt handling, fant du noe fint? Tusen takk for så gode ordIgår hadde jeg en slik deppedag, det må være lov av og tiljeg kjenner innmari godt til følelsen av å tro og tenke at det ikke kommer til å klaffe, og det er så vondt
jeg kjenner også stikk i magen ved graviditetsannonsering, babyer og generelt gravid. Jeg vil også!!
Jeg beholder troen for deg mens du depper litt, og så kommer du sterkere tilbake! Du har mange her inne som heier på deg!
Shopping er fin trøst![]()
Tusen takk for klem og gode ordHar definitivt vært der selv ja... Er ikke noe stas... Sender deg en gooood klem og en påminnelse om at det blir bedre.Dette skal dere få til!
Kanskje humøret er sånn i fordi du er hormonell og at det betyr noe nærmer seg?
godt du fikk trøstet deg med litt handling, fant du noe fint?
![]()

etter jeg ble mamma så kjøper jeg aldri klær til meg selv, så garderoben trengs å oppdateres
bare det å bruke penger gir jo ren glede 
nå skal jeg shoope cbd på boots 
Det er vondt mår man mister håpet----Advarsel! Deppe melding----
Cd 13
Dagens utblåsning!
Og at du er sliten og lei etter hvordan det siste året har vært, er veldig forståelig!
Håper det går bedre med deg i dag?Tusen takk for klem og gode orddet er tøft! Jeg tror det er noe i det, jeg blir veldig hormonell og følsom rundt el, men dette var da voldsomt, mtp jeg ikke har el nå. orker ikke dette i mange dager til
Ja, jeg fant 2 gensrer og 1 bluse til meg selvetter jeg ble mamma så kjøper jeg aldri klær til meg selv, så garderoben trengs å oppdateres
bare det å bruke penger gir jo ren glede
nå skal jeg shoope cbd på boots
![]()
haha samme her, alltid masse nytt fint til snuppa imens jeg aldri kjøper noenting til meg selv. Gikk litt bananas på Zalando i går
var ting jeg trengte da men, gøy!
Jeg kjenner meg godt igjen i dette. Det er skikkelig kjipt å føle det slik. Håper dagen i dag er litt bedre enn den var i går----Advarsel! Deppe melding----
Cd 13
Dagens utblåsning!

Tuusen takk, gode degDet er vondt mår man mister håpetOg at du er sliten og lei etter hvordan det siste året har vært, er veldig forståelig!
Depp så lenge du trenger! Og i mellomtiden beholder jeg masse håp for deg!!![]()
TakkHåper det går bedre med deg i dag?kroppen jobber nok hardt nå, i tillegg til at det er tøft dette psykisk. Håper EL er rett rundt hjørnet
Oooh nice!! Så gøy! Godt med litt sånt når man ellers ikke føler seg på topphaha samme her, alltid masse nytt fint til snuppa imens jeg aldri kjøper noenting til meg selv. Gikk litt bananas på Zalando i går
var ting jeg trengte da men, gøy!
![]()
så bra du også fikk kjøpt deg noe! Vi må bli flinkere til å kjøpe til oss selv 
Så trist du kjenner deg igjen, har dere prøvd lenge?Jeg kjenner meg godt igjen i dette. Det er skikkelig kjipt å føle det slik. Håper dagen i dag er litt bedre enn den var i går![]()
men triste følelser å kjenne på uansett