Patience needed.. Gravid❤️

Gravid 6+2

Nå er det 10 dager til tidlig ultralyd :D hvis alt er fint, så skal jeg trappe ned på Cyclogest. Men jeg kommer til å bruke opp den resepten jeg har, så jeg er ferdig i uke 9+2 ca.
Etter ul begynner jeg også med Albyl-E for å forebygge ny svangerskapsforgiftning.

Symptomene varierer veldig. Noen dager er jeg proppa av alt, mens andre dager er jeg kun støl og oppblåst. Både i går og i dag har jeg vært umennesklig trøtt! Jeg håper det er fordi vi stilte klokken i helgen :nailbiting:

Gleder meg veldig til å fortelle barna, de kommer til å bli såååå glade!! ❤️❤️ men planen er å fortelle dem etter otul, så det blir i uke 13 tipper jeg. Håper jeg klarer å skjule både pupper og mage så lenge, så ingen i familien kan antyde noe.

Elsker å se på testene, tenk at de er mine:love7
20250331_104244.jpg

Gravid 7+0

Denne uken har vært hard, jeg er så redd det ikke er noe inni der.. jeg hadde mye ligamentsmerter og magen stod på spreng hver kveld, men dette forsvant 6+0, så jeg er såå nervøs!
Tror også jeg er nervøs for dette er første uken uten tester som bekrefter at alt er bra...

Har fremdeles mye symptomer:
Oppblåst, støl, fiser mye, kvalme som kommer og går, plutselig enorm tretthet, hard mage, kviser, svære og ømme pupper som ser skikkelig gravide ut. Og sikkert mer jeg ikke kommer på i farten..
Edit: sååå andpusten! Føler allerede det er tungt, puster og peser i sofaen:laughing001

Jeg måtte ut å kjøpe nye bh'er siden jeg har gått opp en størrelse etter positiv test. Da gikk jeg innom H&M bare for å sjekke ut utvalget i gravid klær. Men der var det tilbud! En bukse som tidligere kostet 299,- kostet nå 75,- , altså, give it to me!! Jeg kjøpte 3 bukser og 1 kjole for 500,- ! Det var absolutt ikke meningen:hilarious: men nå bor jeg i disse buksene hjemme, så deilig!

5 dager til ultralyd:nailbiting::nailbiting:

Last edited:
Gravid 7+0

Denne uken har vært hard, jeg er så redd det ikke er noe inni der.. jeg hadde mye ligamentsmerter og magen stod på spreng hver kveld, men dette forsvant 6+0, så jeg er såå nervøs!
Tror også jeg er nervøs for dette er første uken uten tester som bekrefter at alt er bra...

Oppblåst, støl, fiser mye, kvalme som kommer og går, plutselig enorm tretthet, hard mage, kviser, svære og ømme pupper som ser skikkelig gravide ut. Og sikkert mer jeg ikke kommer på i farten..

Jeg måtte ut å kjøpe nye bh'er siden jeg har gått opp en størrelse etter positiv test. Da gikk jeg innom H&M bare for å sjekke ut utvalget i gravid klær. Men der var det tilbud! En bukse som tidligere kostet 299,- kostet nå 75,- , altså, give it to me!! Jeg kjøpte 3 bukser og 1 kjole for 500,- ! Det var absolutt ikke meningen:hilarious: men nå bor jeg i disse buksene hjemme, så deilig!

Åh, så genialt! :happy: jeg fikk noe gravidklær av ei jeg kjenner da vi begynte prøvingen, var rett før det gikk på gjenbruken, for forhåpentligvis får jeg bruk for det nå :happy:
Jeg er sikker på at alt er i orden, når man tenker symptomer du har :Heartreddet SKAL bare gå bra når det endelig har klaffet :Heartred

Åh, så genialt! :happy: jeg fikk noe gravidklær av ei jeg kjenner da vi begynte prøvingen, var rett før det gikk på gjenbruken, for forhåpentligvis får jeg bruk for det nå :happy:
Jeg er sikker på at alt er i orden, når man tenker symptomer du har :Heartreddet SKAL bare gå bra når det endelig har klaffet :Heartred
Så bra du ventet litt, nå skal det bli brukt vet du :woot:
Jeg har også en eske med gravid klær, men jeg har ikke tatt den fram enda. Kommer nok til å bli en god stund til før jeg går med gravidklær ute :laughing002
Håper det ❤️ nå skal det gå bra med oss all, @AnneS og @FruHåpefull82 , det fortjener vi ❤️❤️

Gravid 7+0

Edit: sååå andpusten! Føler allerede det er tungt, puster og peser i sofaen:laughing001

Forstår nervøsiteten og redselen, men synes du har mange gode symptomer på graviditet❤️ Hurra for gode tilbud :cool05 Gravidklær er komfortable og behagelige å ha på, også strammer det ikke:p Kun 5 dager igjen til ultralyd nå:smiley-bounce012

Forstår nervøsiteten og redselen, men synes du har mange gode symptomer på graviditet❤️ Hurra for gode tilbud :cool05 Gravidklær er komfortable og behagelige å ha på, også strammer det ikke:p Kun 5 dager igjen til ultralyd nå:smiley-bounce012
Tusen takk❤️ håper vi får se hjertet slå på ul❤️
Veldig deilig med gravidklær, slippe ut magen :laughing001

Tusen takk❤️ håper vi får se hjertet slå på ul❤️
Veldig deilig med gravidklær, slippe ut magen :laughing001

I førsten ser man ut som man er 5-6 mnd på vei, og magen buler ut, så det er så behagelig å gå rundt med gravidklær der det er ingenting som strammer❤️ Jeg har trua på hjertebank, kjære du :love7 :Heartred

I førsten ser man ut som man er 5-6 mnd på vei, og magen buler ut, så det er så behagelig å gå rundt med gravidklær der det er ingenting som strammer❤️ Jeg har trua på hjertebank, kjære du :love7 :Heartred
Haha ja, og det er da man vil skjule det :hilarious: ikke så lett med mage og pupper som dobler seg :hilarious:
Takk, godt å høre ❤️

Nå går det fort mot UL ❤️
Jeg har en følelse av at det er tvillinger ❤️
Jeg har automatisk tenkt at det bare er én, men i de siste dagene har jeg begynt å forberede meg på at det KAN være 2 :hilarious:
Jeg har en gutt og en jente fra før hvor symptomene var ulike. Trodde alltid at jeg ville få ca samme symptomer med samme kjønn, men denne gagen er det helt ulikt de 2 andre :hilarious: blir spennende å se, håper bare vi får se at hjertet slår❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp