Pastinak

~FrkNovember~

Gift med forumet
Er det noen som har fått tak i det eller? Det er jo en grønsak som setter mye god smak på hjemmelagd mat, men jeg får jo ikke tak på den.[8|]
 
Har ikke prøvd og få tak i den [8D] Går det ikke ann og få butikken til og bestille den da ?
 
 
jo, det kan jo tenkes at den kan bestilles[:)] får ta en runde til til uka og titte litt.
 
ORIGINAL: ~FrkNovember~

jo, det kan jo tenkes at den kan bestilles[:)] får ta en runde til til uka og titte litt.

 
Lykketil [:)]
 
Grønnsakshandlerne på torget selger det, dersom du bor i nærheten av noe sånt [:D] Enig i at det er en nydelig rotgrønnsak, fin å bruke i middagsmos til de små også etterhvert [;)]
 
ORIGINAL: Heather

Grønnsakshandlerne på torget selger det, dersom du bor i nærheten av noe sånt [:D] Enig i at det er en nydelig rotgrønnsak, fin å bruke i middagsmos til de små også etterhvert [;)]


var det jeg tenke på. Skal begynne å lage og fryse ned etterhvert[:)]
 
Back
Topp