Passert termin?

Piju

Blir kjent med forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei! Er det flere her som har passert termin? Jeg er i dag 41+0 og begynner å bli litt utålmodig Kontroll på sykehuset i morgen da
 
Har termin i dag,så ja. Blir å passere denne gangen også :p
 
Noen tegn på fødsel da? Prøvd ut mye kjerringråd? Jeg hamstret ananas på tilbud på Coop i dag ;)
Sex hver dag, spist mye grøt med myyye kanel. Tegn har jeg hatt i noen uker, men fortsatt ikke noe som går videre. Med de to andre ungene prøvde jeg mye greier. Gikk lange turer og satt på yogaball, ingenting funka:wacky: sex var det som utløste fødsel med begge de to, så hadde store håp om at det skulle hjelpe på denne gangen om jeg begynte med det tidligere :bored:
 
Kanel med grøt og lange turer har det vært her og, trapper osv. Ingenting får være uprøvd ;)
 
Har også passert. Er 41+3. ingenting hjalp. Er andregangs, første kom spontant to dager etter termin.

Hadde kontroll igår, med lite vekst av fosteret det siste uken. Blir satt i gang på mandag, hvis ingenting skjer i løpet av helgen.
 
Har ikke passert, er 39+3, men føler jeg kommer til å gå over denne gangen. Første kom på denne dagen i svangerskapet, men jeg har bare en følelse av at det ikke blir sånn denne gangen :p
 
Har ikke passert, er 39+3, men føler jeg kommer til å gå over denne gangen. Første kom på denne dagen i svangerskapet, men jeg har bare en følelse av at det ikke blir sånn denne gangen :p
Best å forberede seg på overtid,å heller bli positivt overraska om du slipper :p
 
Best å forberede seg på overtid,å heller bli positivt overraska om du slipper :p

Ikke sant ;) Jeg er dritt lei etter et "evigvarende" svangerskap med mye tull. Håper han kommer snart, men orker ikke stresse med tanken.. ENDA :p
 
Har termin om 2 dager, men kommer nok til å gå over.. Er førstegangs, så kan vell ikke forvente så mye annet, selvom jeg har et stort håp om at hun kommer iløpet av de neste dagene:wacky:
 
Eg har 9 dager igjen. Men ganske sikker på eg går godt over. Ble sotte igang 14 dager over sist
 
Er 39+2 idag og har begynt å innstille mæ på å ligge aleina på føden i jula :arghh: tviler på at det skjer noe den neste uken:shifty:
 
Er 39+2 idag og har begynt å innstille mæ på å ligge aleina på føden i jula :arghh: tviler på at det skjer noe den neste uken:shifty:
Håper virkelig du slipper det! Risikerer selv at jeg føder på julaften, så håper virkelig at noe skjer før den tid.
 
Håper virkelig du slipper det! Risikerer selv at jeg føder på julaften, så håper virkelig at noe skjer før den tid.
Syns det er trist fordi man blir aleine uten far, hadde nok gått helt fint om vi 3 kunne vært ilag:santa men å ligg aleina på sykehuset i jula e ganske trist:(
 
Nei, som i lørdag (i dag skulle det vel stått). Bra for jeg er lei disse våkennettene nå :)
 
Back
Topp