Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen tegn på fødsel da? Prøvd ut mye kjerringråd? Jeg hamstret ananas på tilbud på Coop i dagHar termin i dag,så ja. Blir å passere denne gangen også
Sex hver dag, spist mye grøt med myyye kanel. Tegn har jeg hatt i noen uker, men fortsatt ikke noe som går videre. Med de to andre ungene prøvde jeg mye greier. Gikk lange turer og satt på yogaball, ingenting funka sex var det som utløste fødsel med begge de to, så hadde store håp om at det skulle hjelpe på denne gangen om jeg begynte med det tidligereNoen tegn på fødsel da? Prøvd ut mye kjerringråd? Jeg hamstret ananas på tilbud på Coop i dag
Hvordan gikk det på kontrollen?Kanel med grøt og lange turer har det vært her og, trapper osv. Ingenting får være uprøvd
Best å forberede seg på overtid,å heller bli positivt overraska om du slipperHar ikke passert, er 39+3, men føler jeg kommer til å gå over denne gangen. Første kom på denne dagen i svangerskapet, men jeg har bare en følelse av at det ikke blir sånn denne gangen
Best å forberede seg på overtid,å heller bli positivt overraska om du slipper
Håper virkelig du slipper det! Risikerer selv at jeg føder på julaften, så håper virkelig at noe skjer før den tid.Er 39+2 idag og har begynt å innstille mæ på å ligge aleina på føden i jula tviler på at det skjer noe den neste uken
Syns det er trist fordi man blir aleine uten far, hadde nok gått helt fint om vi 3 kunne vært ilag men å ligg aleina på sykehuset i jula e ganske tristHåper virkelig du slipper det! Risikerer selv at jeg føder på julaften, så håper virkelig at noe skjer før den tid.
Det blir igangsettelse imorgen pga lavt magemål på baby. Ellers så alt fint utHvordan gikk det på kontrollen?
Det blir igangsettelse imorgen pga lavt magemål på baby. Ellers så alt fint ut
Tror du det blir mindre våkenetter etter babyen er født?Nei, som i lørdag (i dag skulle det vel stått). Bra for jeg er lei disse våkennettene nå
Samme tenker eg . Er kommet like langt som degEr 39+2 idag og har begynt å innstille mæ på å ligge aleina på føden i jula tviler på at det skjer noe den neste uken