Passert 12 uker

kathrine80

Glad i forumet
ja, da har jeg nådd de magiske 12..og hadde håpet jeg skulle få følelser for den lille.
synes det er vondt og ikke føle noe annet enn at jeg gruer meg.
skal til jordmor på fredag, skal fortelle hvordan det er, trenger noen og snakke med

Helt normalt.. men ikke noen god følelse..

Ååh, dette kan ikke være lett for deg!
Det er kjempe bra du kan få snakke med noen og at du selv vil det, det vet jeg selv er veldig viktig!

Jeg håper du får noen å snakke med som har tid til deg og som kan hjelpe deg :)

Det er nok lurt å lufte seg litt hos jordmor :)
Følelsene vil helt sikkert vokse i takt med den lille i magen. Bare vent på de første bevegelsene, ultralyden, den voksende magen og alt det andre du har i vente
gratulerer med 12 uker :)

Huff da.. Blir nok bedre m tiden. Hadde nok hatt det slik selv. Hadde fått litt h etta om jeg hadde blitt gravid nå eller for tolv uker siden. Hjelper nok m en tur til hs

Lykke til hos jordmoren, blir nok godt å få snakket ut om det du føler. 

Gratulerer med 12 uker (kommer etter om 8 dager). Men trist at du føler det slik. Godt du skal få snakke med jordmor. Håper virkelig det hjelper:-) Så tror jeg nok følelsene kommer etterhvert:-)

Gratulerer så mye!! :D

For å være ærlig så har ikke jeg hatt noe følelser for ungene før de har kommet ut, og er nok mange som føler det sånn. men ta en prat med jordmor,det er nok lurt :)

Hurra for 12 uker ihvertfall!

Kjempebra at du tar det opp med jordmor, håper hun kan hjelpe deg så følelsene kommer om litt! Lettere å være gravid da når vi gleder oss til resultatet!!!

KLEM!

Det er ikke noe unormalt i det du forteller, men det er likevell godt du har noen du kan snakke med om dette:)Ønsker deg lykke til igjen, dette skal gå bra og følelsen for barnet kan komme lenge etter at det er født.

kan trøste deg med at når jeg fikk nr2 så gledet jeg meg ikke i det hele tatt.... var redd for alt... ville kun ha datteren min og gi henne all oppmerksomhet.. så følte ingenting for den lille i magen...men når han kom ut så ble alt bedre.. etter de første mnd:)

Back
Topp