passer buksene????

zzsandra

Forelsket i forumet
skulle for artighets skyld bare prøve en av de vanlige dongeribuksene mine, og ble til at jeg ble veeldig forskrekket!! den strammeste av alle passet enda.. ingen problemer med øverste knapp engang.. eneste er jo at de er ubehagelige å bruke lenge siden magen er hard og det da strammer..
er det flere som ikke har vokst i midjen?? litt bekymret her nesten.. jeg er jo bare str S, 36... og bare 10 uker igjen.. hmm.. kanskje jeg får meg en eksplosjon snart???
magen er jo stor og fin da..8 kg opp så den delen er liksom normal.. men djises.. hvordan kommer dette til å ende liksom!!!! hmmm....

Jeg runder snart 32 uker og her passer buksene mine enda!! Men kjenner jo selvfølgelig at de er ikke så veldig gode å gå i da, men de passer og jeg er superfornøyd!!

bruker enda buksene mine, men er greit å løsne litt på øverste knappen, vertfall når man sitter :)

Det er lenge siden jeg kunne bruke mine vanlige bukser
- her går alt i mamma bukser [:)]

ORIGINAL: wowmamma

Godt å se at det er mange som ikke passer "de gamle buksene"
-begynte å lure her med de første innleggene.......

De fleste av buksene mine passer enda, til og med med øverste knappen igjen[:D]
Prøvde den strammeste her en dag, og den glei rett på[;)]
Men sitter e, må e løsne knappen[;)]

Men e syns ikke magen min har blitt sånn kjempestor heller..

Ja milde.... Jeg hadde dødd om jeg skulle pressa på meg de vanlige buksene!!! Dere som får de på har nok veldig høy mage,da....

jeg også bruker noen av buksene mine enda, men jeg har oppe knappen[:)]
men jeg har bestillt meg en mammabokse nå, skal være greit å ha noe som passer litt bedre rundt magen[:)]

Får de på meg ja, men er ikke noe godt med den øverste knappen [&:]. Har et par mammabukser som er i samme størrelse som jeg til vanlig bruker, ellers så går det i joggedressbukser så jeg får buksa under magen....hater å få noe stramt over magen [:'(].
Her er det bare magen som har vokst, og kun lagt på meg 1 kilo. Alle som ser magen og får høre hvor lang tid jeg har igjen blir overrasket over hvor liten magen min er [;)]

Tror buksene mine passer.
Men gidder ikke presse de på meg.
Liker joggebukse no, ikke dongeri.

venter jente her også, så da skulle ikke det ha noe å si.. er rart hvor ulike svangerskap kan være altså.. :)

Tror ikke de passer nei...men lenge siden jeg prøvde de sist også!
For selv om jeg fikk de på meg,var de ubehagelige å ha på...

ORIGINAL: Sorland

Alle som ser magen og får høre hvor lang tid jeg har igjen blir overrasket over hvor liten magen min er [;)]

Samme her! Begynner å bli litt lei av de kommentarene[8D]

ORIGINAL: Goldy

ORIGINAL: Sorland

Alle som ser magen og får høre hvor lang tid jeg har igjen blir overrasket over hvor liten magen min er [;)]

Samme her! Begynner å bli litt lei av de kommentarene[8D]

Sant det....blir jo nesten like irriterende som det er for dem som har stor mage og får høre at de er så store. Så lenge alt er bra med småtten i magen er jeg fornøyd [:)]

husker ikke engang hvordan de vanlige buksene mine ser ut jeg[:D] Lenge siden jeg har brukt de

her passer buksene mine ikke[:'(]

Mine bukser passer, men det er ikke alle som er like behagelige å gå med [8D]

Back
Topp