Passepike pris??

milliana

Flørter med forumet
Hei. En nabojente her har lyst til å være passepike på jenta vår. Hun er 16 år og fikk 30kr i timen på barnet hun passet på i fjor. Syns det hørtes veldig lite ut. Hva er vanlig å gi??
 
30 kr synes jeg også høres litt lite ut.... Jeg tenker at det kommer litt an på hvor lenge hun skal passe av gangen, og om det er dagtid eller kveld (m/legging).

Har ingen passepiker å benytte oss av selv, dessverre.
 
Jeg aner ikke hva som er vanlig å ta,men 30kr var da iallefall for lite!
 
Hei. En nabojente her har lyst til å være passepike på jenta vår. Hun er 16 år og fikk 30kr i timen på barnet hun passet på i fjor. Syns det hørtes veldig lite ut. Hva er vanlig å gi??

Hvor mange timer er det snakk om?:)
I helg, på ukedager, kveld?:)
 
Ja, 30kr hørtes lite ut! Tror kanskje jeg hadde tenkt 50 f.eks? Litt avhengig av hvor lenge, om det blir en fast dag osv. Jeg mener, får hun mat, snacks og brus, og kommer etter at barnet har lagt seg for å se på film og chatte med venner på nett, så tror jeg at jeg hadde stukket til henne en 200 lapp for en kveld, selv om det gikk utover fire timer, også om det var helg. På hverdager hadde jeg kanskje talt litt mer timer.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg ville nok betalt 80-100kr i timen.. hvertfall til en som er 16 år eller eldre!
 
Jeg har en gutt som passer begge ungene når de sover på kveld mens jeg tar en fjelltur av og til. Han får 60 kr i timen. Han er 16 år.
 
Back
Topp