"Passende" gave?

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Jeg stusser litt på en gave jeg fikk fra en venninne til bursdagen min.. er det virkelig passende å gi ei som er gravid ei bok om barnebortføring?? :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Ikke akkurat noe jeg vill ha gitt, men hun har vel kanskje bare glemt å tenke seg helt om?!?!? Hadde vel heller ikke lest den på mange år.... men nå blir jeg lett påvirket av slikt da:-/ HeheHehe

Ikke akkurat noe jeg vill ha gitt, men hun har vel kanskje bare glemt å tenke seg helt om?!?!? Hadde vel heller ikke lest den på mange år.... men nå blir jeg lett påvirket av slikt da:-/ HeheHehe[/quotenig

enig!

Spørs jo hvilken type bok? Det er vell ikke en slik "sånn ungår du at barnet ditt blir kidnappet" ? :p

Hun tenkte seg nok ikke om :)

Til jul fikk jeg en bok som het: 500 drinker ;) hehe, smilte godt da ja, er jo en stund til jeg har tenkt til å nyte alkohol igjen...

Vil jo si at det emnet der er ikke noe som passer seg for en gravid. Hadde selv ikke hatt lyst på noe slikt. Men mulig det er en ekstremt god bok, fiction? Om det er en sann historie, så hadde jeg nesten bytta boka i en litt mere hyggelig en:/ Men uansett, hun har nok ikke tenkt seg om i farta:)

Hmmm.... jeg vet ikke rett å slett. Jeg tror ikke jeg hadde gjort det men jeg fikk låne en bok av veninna mi da jeg var gravid med nr 1.Hadde jo selv sagt at jeg ønsket å lese den,men det ble jo værre for hormonene tok overhånd.Hun tenkte ikke over det da hun tok den med ned til meg... det var basert på dagboken og minnene til Inger lise J,hvor datteren ble bortført på 80 tallet imens hun var gravid med barn nr 3.

Men en utrolig fin bok....

Det er helt sikkert en god bok, ble bare litt lattermild :-P har ikke kjempelyst til å lese om et bortført barn, så den får nok stå i hylla en stund :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Er det hun russiske jenta? Prøvde og høre den på lydbok. Dem går ikke veldig inn på det Følsesmessige. Hadde nok fortsatt og høre hadde d ikke vært for at den aldri skrur seg av så vær gang jeg sovner så går boka til jeg våkner. Umulig og følge med.

Virker som hun enten ikke har lest hva boken handler om eller rett og slett ikke tenkt seg om:P Jeg fikk en flaske vin til jul, kan vel si den ikke var spesielt passende heller;)

Jeg fikk ei flaske vin i bursdagsgave i forrige uke :D
Ikke akkurat gjennomtenkt det heller :)

Back
Topp