Passbilde

jeg husker vår passbilde styr..[:@]

Da var arda mindre enn 2 mnd.. kunne ikke holde hodet oppe/og halv sov.. vi forsøkte 5 ganger.. ingen ble godkjent.. og sist dro vi til en fotograf og fikk tatt den der.. med velllykket resultat.. men det var litt av en dag.. og  det var nødpass vi fikk, fordi vi skulle reise om 2 dager..[:D]

Politiet i gardermoen/passkontroll tok den tilbake, da den var godkjent kun for en reise.. og da var 500 pluss min 1000 kroner rett ut av vinduet[&:](begge var nødpass)

ORIGINAL: Trulte74

ORIGINAL: Star83

Det ble jo bra da!!!
Satt ho på fanget eller,åssen ble det gjort!?[8|]

Jeg stod på siden å holdt henne foran kameraet. Trodde ikke det kunne bli så bra i den stillinga[;)]

Men det ble det!!!

ORIGINAL: Arda`s-mamma

jeg husker vår passbilde styr..[:@]

Da var arda mindre enn 2 mnd.. kunne ikke holde hodet oppe/og halv sov.. vi forsøkte 5 ganger.. ingen ble godkjent.. og sist dro vi til en fotograf og fikk tatt den der.. med velllykket resultat.. men det var litt av en dag.. og  det var nødpass vi fikk, fordi vi skulle reise om 2 dager..[:D]

Politiet i gardermoen/passkontroll tok den tilbake, da den var godkjent kun for en reise.. og da var 500 pluss min 1000 kroner rett ut av vinduet[&:](begge var nødpass)

Uff,det pass systemet der er helt sykt...[8|]
Mye bedre når barna kunne bare stå under foreldrenes pass...

Det ble jo bra da!!!

Jeg stod på siden å holdt henne foran kameraet. Trodde ikke det kunne bli så bra i den stillinga[;)]

Men det ble det!!!

Fikk skryt for bildet hos politiet[;)]

Det ble jo bra da!!!

Men det ble det!!!

Fikk skryt for bildet hos politiet[;)]

Det kan jeg forstå[:D][:D][:D]

Utrolig gromt bilde!!!

Hva er egentlig kravene for passbilder???
Og noen som har peiling på hvor lang tid (ca) det tar å få seg pass nå for tiden???...

Jeg har nettopp fått meg nytt pass.
Leverte inn det gamle + nytt passbilde og betalte det mandags morgen.
Tirsdag kom det i posten!! Kjempekjapt!![:D]

Back
Topp