Pass

Lene1986

Forumet er livet
Trenger mini pass når vi bare skal reise til Danmark i sommer??
Off.. Passet hans går jo ut nå i mars.. [:'(][:'(][:'(]

ja.. det hadde jeg ville hatt.. 

Ja det tror jeg. Er i utgpkt nok med ID, altså bankkort eller førerkort når man reiser innen skandinavia - men siden minsten har ingen av delene så blir det nok bare pass på han...

Må man ha pass til Danmark???? Aldri hørt om...... Vi var på bilferie i Danmark for to år siden og Bornholm i fjor, hadde da ikke noe pass til ungene......[8|]

ORIGINAL: tingeling1

Må man ha pass til Danmark???? Aldri hørt om...... Vi var på bilferie i Danmark for to år siden og Bornholm i fjor, hadde da ikke noe pass til ungene......[8|]

Men på fly må man vise legitimasjon uansett. Du må ha bevis for at ungen er din... Men om det er snakk om biltur så tviler jeg nå på at det trengs pass ja[8D] den ser jeg haha[:D]

Er biltur vi skal på... 

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: tingeling1

Men på fly må man vise legitimasjon uansett. Du må ha bevis for at ungen er din... Men om det er snakk om biltur så tviler jeg nå på at det trengs pass ja[8D] den ser jeg haha[:D]

Haha, tenkte ikke på fly jeg da....[:D] Sikkert fordi vi alltid har tatt båten til Danmark. Men med fly må man kanskje ha pass ja....

ORIGINAL: Lene1986

Er biltur vi skal på... 

Da trenger du ikke pass til noen av dere [:)]

Vi hadde ikke pass på biltur i sverige iallefall[8D]

er det bare jeg som tenker sånn hva om det skjer noe? 

Me skal til Danmark,tar båten fra Kristiansand. Og har fått beskjed om at alle,både voksne og barn,må ha pass med [:)]

ORIGINAL: #Jannicke#

Me skal til Danmark,tar båten fra Kristiansand. Og har fått beskjed om at alle,både voksne og barn,må ha pass med [:)]
Ok. Da får vi vel bare komme oss til politiet å skaffe ett nytt til han.

Back
Topp