Pass..

77 modell..

Betatt av forumet
Pappa er så snill å spanderer London tur på hele familien til sommern når mamma fyller 60 :)
Hvordan fungerer dette med pass til de små (skrives han inn i mitt, eller fpr han eget) noen som vet?

Så heldige dere er[:D][:D] Deilig med en tur da..
De små må ha eget pass[:D]

Ege pass til alle [:)]

Heldige dere er da! [:D]

Han må ha eget pass, og bilde må tas til fotograf [:)]

Tips- vær så tidlig ute som mulig. Nå begynner høysesongen og det blir økt pågang utover i mai! [;)] (Minner meg på at jeg må bestille til mine barn også, hehe)

ORIGINAL: Chinchilla

Tips- vær så tidlig ute som mulig. Nå begynner høysesongen og det blir økt pågang utover i mai! [;)] (Minner meg på at jeg må bestille til mine barn også, hehe)

Ja du har helt rett, må bare få ut fingeren... [:)]
er typisk meg å glemme av det til i siste liten og da gå med hjertet i halsen å håpe det kommer i tide...

ORIGINAL: bellasnella

Han må ha eget pass, og bilde må tas til fotograf [:)]

Jeg tok bilder av henne hjemme. Tok mange så fikk jeg et par stk som egnet seg til passet[:)]
Printet ut på fotoark i passbilde-format[;)]

Vi tok bare bilde i skranken - gikk helt fint det [:D] Men kan jo være forskjellig praksis...

Gøy med tur da!

Nadde har hatt eget pass fra han var 3 uker!t?h?, kan ?kke fatte aa begr?pe at det er gyld?g ? 2 aar!

ORIGINAL: _milla

Vi tok bare bilde i skranken - gikk helt fint det [:D] Men kan jo være forskjellig praksis...

Gøy med tur da!

Ja, de må ha eget pass. [:)]

Forskjellig praksis på det der med bilde, ja.
Her i Bergen tok de ikke bilde av babyer og småbarn på passkontoret, men de godtok bilde tatt på egenhånd om de tilfredsstillte kravene (se rett i kamera, begge ører synes, ikke smil osv). Men vi gikk til fotografen og tok passbilder der (150,-). Passet kostet 270,- om jeg ikke husker feil. Så vi får prøve å få brukt det mer enn én gang, synes jeg... [;)][:D]

God tur!

Back
Topp