pass til di små!

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Det var slik at dem må ha eget nå? hvor mye er der for passet?
Vi skal fikse det i morgen (ja jeg vet jeg er treg)[:D]

satt dem det ikke nylig ned til kr 250,-?

Jeg har hørt det var 980 kr, men det syns jeg var rart, er jo det jeg betalte for mitt tror jeg [&:]

Jeg betalte 450 kr i Mai. De skal mest sannsynelig sette det ned til 250 kr - men tror ikke det har gått igjennom enda.

250kr koste pass te så små, og 450 for eldre barn

Jeg fikk nettopp pass til både meg og lillemor. Hennes kostet 250 og mitt kostet 980.

vi fikk passet idag vi.. og det kostet 250 kr
 990 for voksne..

svindyrt..

også er de veldig nøye på bildet..

Mener jeg betalte bare 250 (er litt sløv i hjernen min), betalte ikke mye i allefall, mye mindre enn for pass til oss voksne. De er jo ikke gyldige like lenge, bare gyldige i 2 år.

Takker for svar [:D]
Menne dere det er jo bare litt over 2 uker til vi drar, jeg rekker og få passet hans hvis jeg fikser det i morgen??[:o]

ORIGINAL: ~Lucky~

Menne dere det er jo bare litt over 2 uker til vi drar, jeg rekker og få passet hans hvis jeg fikser det i morgen??[:o]

Vi fikk det på noen dager vi.................

ORIGINAL: Looney

Vi fikk det på noen dager vi.................

Åhh håper dem er like raske her, jeg fikk ikke mitt før 2 uker, men jeg rakk ikke i dag må gjøre det på mandag [8D][:D]

Jeg har hørt det var 980 kr, men det syns jeg var rart, er jo det jeg betalte for mitt tror jeg [&:]

Jeg betalte under 300 kroner for pass til Pia mi som bi 14 i desember... sååå det er ikke dyrere enn d.....

Back
Topp