Pass til baby

Oceania

Elsker forumet
vi skal til syden om en måneds tid.. men jeg har jo helt glemt at mini må ha pass...!!!! rekker jeg det??? tar de bilde der eller må jeg ha med? 

Ja, det rekker du fint - de har en max ventetid på 10 "arbeidsdager". Du må ha med passbilde av barnet - for de tar ikke bilde av så små barn. Dersom du har mulighet for å stille tidlig på politistasjonen ville jeg har gjordt det - for det er ofte lang kø nå i "høysesongen". Lykke til og god tur

Det står en del om barn og pass inne på politiet sine sider. Bl.a hvordan passbildet må være.

https://www.politi.no/tjenester/pass/barn_og_pass/

Oceania skrev:
vi skal til syden om en måneds tid.. men jeg har jo helt glemt at mini må ha pass...!!!! rekker jeg det??? tar de bilde der eller må jeg ha med? 

LOL, da jeg leste dette først, leste jeg ordet "pass" som i betydningen "barnevakt"... Virket litt merkelig at noen skulle ha glemt å skaffe barnepasser til babyen sin... 

Men ja, du må ha med bilde og sjekk nøye på politiets sider, for det er ganske strenge kriterier til bildet. Lykke til!

heheemoticon  ja det hadde vært noe..

Takk for svar:) 

må vel ta slike bilder hos fotograf da.. få se å ordne det i morgen :)

Husk at mor og far må skrive under og dere må ha med babyen, så de får se at bilder er av h*n.

Back
Topp