M
My heart
Guest
finner ikke igjen tråden om dette. Sto her for noen dager siden.
Men sto i VG nå at en må ha pass for å dra med danskebåten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi ett stort problem. Skal med danskebåten selv om en uke og ingen av oss har pass[emoji45] Visste ikke om reglene før idag!!!!
Jeg er ikke norsk,jeg er dansk, Men resten av familien er norsk. Spørs om vi rekker å få nødpass, men får prøve. Vi reiste sist i 2013, Så ikke ofte vi reiser noen plass og har derfor dessverre ikke fått det med oss.Da blir det nødpass på hele familien da? [emoji848] Kjipt, men de har krevd pass der i flere år pga at det er eneste legitimasjon som er gyldig for oss nordmenn i utlandet.
Jeg er ikke norsk,jeg er dansk, Men resten av familien er norsk. Spørs om vi rekker å få nødpass, men får prøve. Vi reiste sist i 2013, Så ikke ofte vi reiser noen plass og har derfor dessverre ikke fått det med oss.
Nødpass får du på dagenJeg er ikke norsk,jeg er dansk, Men resten av familien er norsk. Spørs om vi rekker å få nødpass, men får prøve. Vi reiste sist i 2013, Så ikke ofte vi reiser noen plass og har derfor dessverre ikke fått det med oss.
Syns det er litt dumt hvis VG skriver dette, uten at color line/fjordline har rettet på nettsidene sinefinner ikke igjen tråden om dette. Sto her for noen dager siden.

Det er tildels korrekt. Akkurat som det ikke er nødvendig innenfor schengen så har skandinavia hatt passfrihet lenge. Men samtidig så er pass eneste godkjente ID for nordmenn i utlandet siden vi ikke har nasjonale idkort. Riktignok godtar mange førerkort, men man kan ikke kreve det.Jeg mener å ha lest at det ikke er nødvendig med pass i de skandinaviske landene. Jeg har det alltid med i tilfelle da.