pass på barna

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg klarer nesten ikke å lese sånt engang.. klarer bare ikke å skjønne hvordan noen kan gjøre no så grufullt[:(][:(]

Men så BRA at de i bhg var oppmerksomme, og man burde vært sååå mye mer oppmerksom og.. Bedre med en bekymringsmelding for mye enn for lite..

så forferdelig!![X(][X(] hjertet mitt knuser når jeg leser sånne ting og jeg har ikke ord for hva som burde gjøres med de syke, syke "menneskene" som gjør noe sånt mot ett lite uskyldig barn[:(][:(][:@]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Huff - tårer i øynene[:(][:(] Takk for at det finnes mennesker som er observante og tør melde, det blir desverre gjort alt for sjelden. Vet til og med av rektorer på skoler som vegrer seg for å melde. Heller en gang for mye enn en gang for lite!!!!

ORIGINAL: Snickers

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Og senest i dag hørte jeg om dette på radioen......at SVÆRT FÅ bekymringsmeldinger til barnevernet kommer fra barnehageansatte, selv om det er der ungene oppholder seg mest......merkelig........

Huff, nå renner tårene her [:(][:(][:(] Og jeg har ikke lest mer enn ett lite avsnitt.. klarer ikke mer [:(][:(][:(]
Godt de gidde beskjed.. Jeg er så glad når folk sier ifra.. og håper at flere tørr å gjøre noe med sine spekulasjoner.. Ikke så veldig kjekt om man tar feil.. men hva er verst da? at ett barn blir misbrukt og har det vondt? Eller at du selv får dårlig samvittighet for at du tok feil?

snufs [:(]

Back
Topp