PASS PÅ....NAv

*~Trine~*

Gift med forumet
Det heter jo, at om man mottar ytelser fra NAV, så trenger man ikke å levere skattekort..
Ut ifra mitt skattekort/tabell, så skulle jeg bli trekt 4275.-
Men dem har trekt meg over 7000 .-!!![:@]
Er steike forbanna nå[:@]

Så sjekk opp.. om det dere får stemmer.
(man kan gå inn på min side på nav å sjekke hva man har fått å hva man betalte i skatt.)

ORIGINAL: thejohan

Jeg har aldri levert skattkort, og har alltid blitt trekt rett.

Klag?
Samme her.. Også fått beskjed fra en som jobber der at man ikke skal levere for de får det automatisk..

Jeg måtte alltid sende inn skattekort til Nav...

det der har jeg heller aldri opplevd..
hadde ringt NAV tvert og klaget på det der!!

De har trekt meg 36%.. så istede for å sjekke tabellen, så har dem brukt skattekortets del 2[:@]
Tror jeg skal rusle bortover til Nav, å spørre om dem husker meg fra en gang tidligere

ORIGINAL: Labambie

Det står trykket på skattekortet (nå i alle fall) at om man mottar ytelser fra NAV trenger man ikke sende skattekort dit

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Labambie

Det står trykket på skattekortet (nå i alle fall) at om man mottar ytelser fra NAV trenger man ikke sende skattekort dit

men virker også som at man ikke kan stole på det akkurat.. da skal dem jo trekke det som skal trekkes, å ikke bare ta nesten halve lønna[X(]

Det samme skjedde meg. Ringte og klaget, og fikk resten av pengene på konto dagen etter[:)] Meeeen, nå gjorde de det samme på mannen min sin forrige gang, og han har vært så treg med å ringe. Sier bare at han skal se hva han får på denne utbetalingen før han klager (han har pappaperm nå).

står på nav sine sider at man ikke skal levere skattekort for de får det automatisk.

Back
Topp