Pasientreiser og fly, erfaringer?

aninewe

Forumet er livet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
✨Juniverse 2026✨
Pasientreiser må ha bekreftelse fra St Olavs for å bestille fly og St. Olavs mener jeg skal legge ut selv og få bekreftelse når jeg har vært der. Pasientreiser sier at jeg da ikke vil få tilbake hele summen... St Olavs sendte bekreftelse denne gangen, som et unntak. Men hva gjør jeg neste gang når begge setter seg på bakbeina? Tenker jo egentlig at dette ikke er mitt problem og at de må snakke sammen?? Noen med erfaringer?

Jeg har bare ringt pasientreiser og sagt at jeg har time sånn og sånn, også bestiller dem fly. Tror de kan se at man har time, hvertfall i etterkant [emoji848] jeg har fått beskjed om at man ikke skal bestille fly selv, men at dem skal ordne det.

Jeg har bare ringt pasientreiser og sagt at jeg har time sånn og sånn, også bestiller dem fly. Tror de kan se at man har time, hvertfall i etterkant [emoji848] jeg har fått beskjed om at man ikke skal bestille fly selv, men at dem skal ordne det.

Hmm.. skikkelig teit at de må ha bekreftelse av meg da..

Slik har jeg gjort også. Bare ringt til pasientreiser, sist gang spurte hun meg om jeg hadde innkalingsbrev og det hadde jeg ikke, så sa hun at jeg kan sende det etter på. På St.Olavs sa de at jeg trenger ikke å sende noe da er det registrert at jeg har vært der og pasientreiser ser det:)

Jeg har ingen problemer med det der.. ringer bare og sier når jeg har time så bestiller de.. allerede bestilt fly til timen min i november o_O

Back
Topp