Party

Monif

Forelsket i forumet
Har noen av dere vært ute og enda? Skal ut en tur ikveld, men tviler på jeg kommer til å klare å være borte fra lillegutt så lenge.
Skal ikke dra ut før han har fått kveldspuppen, så forhåpentligvis kommer han til å sove hele tiden mens jeg er borte.
Blir også første gang pappaen skal være så lenge alene med han.[8D][;)]

Har enda ikke vært ute jeg..
Men satser på litt neste helg. Kjenner det skal bli litt godt å komme seg ut.. [:)]
Da blir pappan hjemme sammen med han..

Takk, skal prøve å ha det morsomt[:D]
Jeg er også glad i øl, men er litt redd for at han skal få vondt i magen av kullsyra, selv om ikke jeg heller kommer til å amme før leeenge etter jeg har tatt den siste slurken med alkohol. Trodde melkeproduksjonen økte mer av vin enn av øl?[8|]

Tidligere fikk vi råd om å pumpe og kaste den første melken om morgenen etter. Nå sier de at melk er ferskvare og det vil si at når alkoholen er ute av kroppen er den også ute av melken...
Tenkte jeg skulle nevne det. Kos deg ute [:D][:D]

Ja, det har jeg også hørt, men er ikke helt inne på hvor lenge man må vente før man kan amme. Må sies at jeg ikke har planer om å drikke meg helt sanseløs ikveld[:)]

Ok, det visste jeg ikke[:)]
Må kanskje revurdere alkoholvalget og heller drikke vin, vil ikke ha monster-spreng og baby med vondt i magen[8D]

Får lage klar pumpa før jeg drar ut, da, så jeg slipper å styre med det når jeg kommer hjem.
Godt med øl, ja, tror jeg må prøve. Har holdt meg unna brus pga. kullsyra, og den ene gangen jeg prøvde, fikk han skikkelig mye luft i magen[8D] Så det lover jo ikke godt, hehe[8D]

Men er det ikke sånn at de tåler mer jo eldre de blir?

Jeg var på en fest til en venninde,og da var d sambo som passet snuppa..
Syns d var kjempegodt å komme seg ut uten baby.. Hadde ikke dårli samvittighet i d hele tatt..[8|] Men jeg var tidlig hjemme da..[;)]

Huff, det var ikke bra:(
Han her tålte nesten ingenting før, har ikke turt å eksperimentere med ting han ikke tålte enda[8|]

Tror jeg også kommer til å dra hjem tidlig, og tenke masse på gullet mitt mens jeg er ute, men det er vel sånn det skal være[:)]

Back
Topp