Partogram etter fødsel?

Jeg fikk det ikke, tre fødsler på Ålesund sjukehus. Men har ikke fått beskjed om å ha det med til jordmor heller.

Sent from my U9200 using BV Forum mobile app

Jeg fikk dagen jeg reiste hjem. Men fikk kun fordi det var så rolig, at de hadde tid til det..fødte på ullevål

ikke fått.. hadde ikke JM samtale heller når jeg tenker meg om.. mulig det ble sånn sinden jeg ble overfyttet?

jeg har født på st.olavs Trondheim 2 ganger med 3 års mellomrom. så aldri noe til det etter første fødsel. denne andre gangen kom jm med det rett før jeg ble utskrevet :-)

Er det vanlig å få partogramet fra fødselen med seg hjem når man reiser fra barsel?
Har fått brev fra jordmor om å ta med partogramet når vi skal gå gjennom fødselen, men dette har ikke jeg sett noe til?

Noen som har erfaringer med dette fra Ålesund sykehus?
Har tre barn og har alltid fått det med meg, men har sikkert spurt etter det. Kjekt å lese i ettertid.

KK i Bergen, fikk det av jordmor på utskrivningssamtalen:)

Kan man få det når som helst om man ikke har fått det under innleggelsen?
Jeg skulle gjerne ha lest om min fødsel, aner ikke når vannet gikk eller når morkaken kom (trodde den ville komme en stund etter barnet, men jeg fikk isåfall ikke med meg det)

Ja, jeg bare ringte til føden og ba om å få det :)

Er det vanlig å få partogramet fra fødselen med seg hjem når man reiser fra barsel?
Har fått brev fra jordmor om å ta med partogramet når vi skal gå gjennom fødselen, men dette har ikke jeg sett noe til?

Noen som har erfaringer med dette fra Ålesund sykehus?
Jeg fikk fra begge når vi reiste fra barsel.. Men dette var SUS

Back
Topp