Partnerbytte?

Nei helt enig der ass!! Jeg er litt den sjalu typen og jeg så bare å tenka på det såre meg litt!! han er bare min!! Har dere opplevdt at når du er feks: ute på byn så begynner andre kvinnfolk å klå på mannen deres??

Det kunne jeg aldri ha gjort, har det kjempefint sånn jeg har nå og kunne ikke hatt det bedre. Å så er jeg altfor sjalu til at jeg kunne sende samboeren min til en annen jente, huff så ekkelt.

ORIGINAL: Budeia

Kuinn itje tænkt me t å lån ut sambo tell nån ainner.Grøss.Nei han e MIN!

Samme her[:'(] 

ORIGINAL: Meya
Heldigvis slipper jeg tenke på det, siden vi er muslimer, og ikke kan ha sex utenfor ekteskapet.

Det er ikke lvo for kristne heller. Men det at det ikke er lov i følge religionen, betyr ikke at man ikke kan ha tankene for seg selv.
Og tro meg, det finnes både utro kristne og muslimer!

Selv har vi snakka om det, men kunne aldri gjort det. Man vet ikke hvordan man reagerer i ettertid. Og så er det noe med tryggheten med den man er glad i. Jeg kunne ikke hatt sex med noen andre, selv om mannen min visste om det og godtok det. Og jeg hadde på ingen måte takla å dele han med noen andre!
Så for oss er det uaktuelt, uansett religion!

Kunne aldri i verden gjort det. Er altfor sjalu.

Nei, sambo er min, med hud og hår (og pikk [:)]). Ingen andre som får nyte godt av den, så egoistisk er jeg....

Trur heller ikkje at vi kunne gjennomført noko slikt. Sjølvsagt er det freistande å fantasere, men eg trur ikkje eg hadde takla å sjå mannen min med nokon andre. In real life kunne eg faktisk ikkje tenke meg å ha sex med nokon som helst anna enn mannen min (nesten litt rart, ikkje eingong Brad Pitt liksom!!)

ORIGINAL: Sanka

ORIGINAL: kjersti1234

ORIGINAL: Bluebabe

Kunne aldri i verden latt samboern min ha sex med en annen... Og ikke omvendt heller.. Det er helt uaksetabelt her..

samme her...

signerer

signerer Å!

aldri i verden om det kunne vært aktuelt hos oss!!
Han er MIN og bare (BARE!!) min[:D][:D][:D]

har vel samme tankegangen som de fleste her...sambo er min å bare min=)

Back
Topp