Partnerbytte?

~StRaToS~

Forumet er livet
Er det noen her som driver med partnerbytte???
Eller åpent forhold??
Bare lurer....
Av og til så kunne jeg oxo tenkt meg det, men tørrrrrrr ikke nevne det til typen.
Det er jo bare tanker da, tror 110% på at jeg ikke hadde greid det.

Gubben var min første og eneste og det er kun med han jeg kan føle meg trygg.

Men....... er det noen som holder på med sånt?

Er det vanlig å gjøre sånt?

for meg er det helt uaktuelt - jeg ser på sex som noe man deler med den man elsker - i alle fall nå som jeg har møtt mannen jeg skal dele resten av livet mitt med..  JEg er ikke den sjalu typen, men jeg hadde aldri taklet tanken på mannen min sammen med en annen!

uaktuellt..nei,det hadde jeg aldrig gått med på!![:'(] vil bare ha mannen min jeg....[8D][8D]

Kunne aldri i verden latt samboern min ha sex med en annen... Og ikke omvendt heller.. Det er helt uaksetabelt her..

200% uaktuelt

ORIGINAL: Bluebabe

Kunne aldri i verden latt samboern min ha sex med en annen... Og ikke omvendt heller.. Det er helt uaksetabelt her..

signerer

Kuinn itje tænkt me t å lån ut sambo tell nån ainner.Grøss.Nei han e MIN!

No chance in hell

Nei det kunne eg ALDRI tenkt meg[&:]

NOPE, har ikke tenkt tanken engang!!

Må nok innrømme å ha lekt med tanken,men kommer aldri til å være med på det!!
Gubben min er bare min og han deler jeg kun med unga mine og han er freda i senga,der er han bare min!!!

NEI, HAN ER BARE MIN!! VILLE IKKE DELT HAM MED NOEN. MEN HVA ANDRE GJØR BAK LUKKEDE DØRER ER OPP TIL DAM. KANSKJE IKKE SÅ BRA NÅR MAN HAR BARN DA...

Nei ville alldri gjort det!! Altså tanken har streifet både meg og mannen min, og vi har snakket om det i "kåte stunder"..(tihi)....men tror det ville vært ødeleggende senere!
Kim er min første og siste jeg har sex med[:D]

Min samboer min penis de to tingene deler jeg ikke med noen.

Partnerbytte hadde aldri vert aktuelt her iallefall.. Jeg hadde aldri klart å delt min samboer med andre..!

ORIGINAL: Tackoma

Hadde ALDRI i værden "lånt" mannen bort til sånt...han e min å bare min...

Samme her.....aldri!!!!!! 

Kan ikke forestille meg noen andre en kjæresten min. Hadde blitt ekkelt..

Heldigvis slipper jeg tenke på det, siden vi er muslimer, og ikke kan ha sex utenfor ekteskapet. [:D]

ORIGINAL: Meya

Heldigvis slipper jeg tenke på det, siden vi er muslimer, og ikke kan ha sex utenfor ekteskapet. [:D]

Så om noe er forbudt / noe du ikke kan, da betyr det at du automatisk ikke tenker på det? Har du aldri fantasert om eller tenkt på sex med andre enn partneren din (tabu) ?

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: Meya

Så om noe er forbudt / noe du ikke kan, da betyr det at du automatisk ikke tenker på det? Har du aldri fantasert om eller tenkt på sex med andre enn partneren din (tabu) ?

Jeg gjør ikke det i det hele tatt. Men det er nå bare slik jeg er. Vi er alle ulike. Noen trenger den typen fantasier, andre ikke...

Back
Topp