Partner

Gidd ikke reagere på det turbulente humøret mitt da han mener jeg neppe blir verre en sist [emoji23] for da var jeg skikkelig hormon ku konstant.
Han vet at rot og skitt gjør meg gal, så han rydder så godt han kan etter seg og ungene. (Så går jeg å små vasker sånn som det passer meg)
Men er jeg sulten løper han fort ut å handler, til oss begge da [emoji1]
Sulten gravid dame er sulten sint dame her
så flink mann du har da :D

Siden jeg for det meste ligger rett ut enten på sofaen eller i senga så har han tatt alt den siste tiden. Han sa så fint at han følte seg nesten som en alenepappa fortiden Men har full forståelse for situasjonen og sier jeg må ta ting i mitt tempo. ❤️
så snilt av han da :) ikke alle som skjønner at noen ganger er det eneste som hjelper å slappe av og ikke gjøre noe.

Har ikke merket så mye til humørsvingninger ennå, men så er jeg ganske kortluntet av meg til vanlig [emoji39] Men han har blitt veldig overbeskyttende, han syns det er skummelt at jeg skal sykle, eller løfte ting siden vi holder på å flytte [emoji23] Men men, vi bor i 2 etg og jeg har grudd meg siden vi flyttet inn til å bære ut seng, sofa, vaskemaskin... som var et maaaareritt å få inn [emoji39] Så d gjør meg ikke noe akkurat det med løfting [emoji23]

Har ikke merket så mye til humørsvingninger ennå, men så er jeg ganske kortluntet av meg til vanlig [emoji39] Men han har blitt veldig overbeskyttende, han syns det er skummelt at jeg skal sykle, eller løfte ting siden vi holder på å flytte [emoji23] Men men, vi bor i 2 etg og jeg har grudd meg siden vi flyttet inn til å bære ut seng, sofa, vaskemaskin... som var et maaaareritt å få inn [emoji39] Så d gjør meg ikke noe akkurat det med løfting [emoji23]
hehe :P får ikke lov å løfte så mye jeg heller :P får ikke hente ved, ikke bære hundemat eller handleposer som er litt vekt på :P
synest det er søtt at de passer sånn på <3

så snilt av han da :) ikke alle som skjønner at noen ganger er det eneste som hjelper å slappe av og ikke gjøre noe.
Ja han er bare helt fantastisk ❤️ Han sier selv at av og til blir han litt frustrert og irritert, men samtidig så vet han at jeg ikke gjør det her for å lage trøbbel. Virkelig verdens beste

Sender meg i sofaen eller til sengs flere ganger daglig med Streng beskjed om å «spire». «Du skal bare spire du skatt».
:joyful::happy:
Føler meg super heldig! Forteller meg også daglig at han er så glad i meg og spiren :D:joyful:

Back
Topp