Partner på oul?

Sniker fra desember , på kk bergen så står det at om man er avhenting av ledsager så kan man få med seg en. Så i mitt tilfelle så er jeg ikke avhengig og dermed går jeg alene .
Sniker.

På KK Bergen har de nå tilnærmet normal drift igjen, og ledsager er hjertelig velkommen både på ultralyd og på føde poliklinikk. :)

Sniker fra desember , på kk bergen så står det at om man er avhenting av ledsager så kan man få med seg en. Så i mitt tilfelle så er jeg ikke avhengig og dermed går jeg alene .

Ja det sto det i meldingen eg også fikk, skal på OUL på Mandag, men på nettsidene til KK står det at partner er velkommen på ultralyd og andre undersøkelser :) så tenker det er feil i meldingen og rett oppdatert info på nettsida :)

Vedlegg

• Screenshot_20210711-001350_Chrome.jpg
    Screenshot_20210711-001350_Chrome.jpg
    396,6 KB · Visninger: 11
Så bra at det gikk fint alene:happy: Men tror mange ønsker å ha med seg partner da man er to om dette og man aldri vet hvilke beskjed man får den dagen.. Hadde ikke taklet det bra å vært alene dersom man får en dårlig beskjed:sorry: Derfor syns jeg det er veldig bra at de har åpnet opp.

Ja det sto det i meldingen eg også fikk, skal på OUL på Mandag, men på nettsidene til KK står det at partner er velkommen på ultralyd og andre undersøkelser :) så tenker det er feil i meldingen og rett oppdatert info på nettsida :)
Jeg stusset også på det:) men jeg går alene denne gangen :)

Så bra at det gikk fint alene:happy: Men tror mange ønsker å ha med seg partner da man er to om dette og man aldri vet hvilke beskjed man får den dagen.. Hadde ikke taklet det bra å vært alene dersom man får en dårlig beskjed:sorry: Derfor syns jeg det er veldig bra at de har åpnet opp.
Å forstå meg rett , jeg vil gjerne ha med partner . Men med flere barn og ikke barnepass så blir denne løst slik ;) Jeg er redd for hva jeg får høre på oul ,da jeg vet at det kan komme noe som er «negativt», vi har fra vi var på tidlig ul «levd litt med hva er det neste «. Men jeg takler bedre å motta negative beskjeder alene og fordøye de til jeg kommer hjem ❤️

Sniker.

På KK Bergen har de nå tilnærmet normal drift igjen, og ledsager er hjertelig velkommen både på ultralyd og på føde poliklinikk. :)
Ja ser de har forskjellige måter å formidle det på . I de sms jeg har fått står det liksom må en måte som om det er nødvendig med ledsager . Også noe annet på siden dems . Men er veldig fint at de har åpnet opp igjen ❤️

På st Olavs er det foreløpig ikke åpnet for partner og det provoserer meg så mye at jeg har ikke ord.. for vår del personlig er det ikke avgjørende da min fastlege har sagt vi kan stikke innom når som helst begge to for ul hos henne, men prinsippet føles som å bli spytta i trynet som fødende. Kan ikke fatte hvordan det forsvares at man hurtigtester folk for å slippe inn på fotballkamp eller reise til syden, men at man ikke kan hurtigteste folk for å komme inn på OUL eller hele fødselsforløpet. Trondheim har hele veien hatt kjempelite smitte så det gir null mening at Bergen og Oslo åpner uten at Trondheim gjør det. Heia barselomsorgen.. de kan jo PRØVE å stoppe mannen min fra å hjelpe meg inn på føden med stormrier i januar. Aldri har jeg vært så avhengig av ham som under fødsel. Han har holdt meg i hånda hele veien og både fysisk og psykisk støttet meg gjennom fra start til slutt.

Back
Topp