Partner på oul?

Siste spire

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
❤Januarlykke 2022❤
Fler som har fått innkalling til oul å beskjed om at man ikke får ha med seg noen?
Jeg må innrømme at jeg ble skikkelig overrasket. Å far ble skikkelig skuffet da han ellers syns det er vanskelig å føle noe for en baby han ikke kan se. kommer til å ringe og spørre når det nærmer seg om far får være med.

Fler som har fått innkalling til oul å beskjed om at man ikke får ha med seg noen?
Jeg må innrømme at jeg ble skikkelig overrasket. Å far ble skikkelig skuffet da han ellers syns det er vanskelig å føle noe for en baby han ikke kan se. kommer til å ringe og spørre når det nærmer seg om far får være med.

Hvilket sykehus hører du til?

Sniker fra Desember: Sjekk sidene til sykehuset, der vil det være oppdatert informasjon. I min innkalling sto det at ledsager kunne være med, men det var før det var tillat så en feil i mitt brev. Heldigvis åpnet Ahus opp for ledsager innen jeg hadde time til OUL, så løste seg for oss og far fikk være med.

Sniker fra Desember: Sjekk sidene til sykehuset, der vil det være oppdatert informasjon. I min innkalling sto det at ledsager kunne være med, men det var før det var tillat så en feil i mitt brev. Heldigvis åpnet Ahus opp for ledsager innen jeg hadde time til OUL, så løste seg for oss og far fikk være med.
Da håper jeg de har gjort motsatt feil i mitt brev. Syns det er provoserende at man kan dra på byen å feste, men at far skal få være en del av svangerskapsoppfølging ikke skal være greit. Ikke bare pga dette, men også hvordan det er for fødende kvinner om dagen...

Da håper jeg de har gjort motsatt feil i mitt brev. Syns det er provoserende at man kan dra på byen å feste, men at far skal få være en del av svangerskapsoppfølging ikke skal være greit. Ikke bare pga dette, men også hvordan det er for fødende kvinner om dagen...
Mest sannsynlig feil i ditt brev, mye er nok standar skriv så går litt fort i svingene, kan ikke se for meg at Ahus har åpnet for å ha med ledsager og ikke Kalnes. Helt enig, mye som har vært og er provoserende med hvordan ting har blitt løst. Håper og tror at mye er annerledes innen det blir vår tur til å føde.

Sto det samme i mitt brev fra Riksen, men da jeg sjekket med de så sa de at det ikke var noe problem for far å være med på OUL. Jeg ville ringt til Føde/Pol på Kalnes og sjekket:)

Sniker.

Jeg hører til Kristiansand, har OUL på mandag og her får partner ikke være med. Hadde et håp om mannen skulle få bli med likevel, da han er fullvaksinert og jobber på sykehuset, men nei, det var helt uaktuelt :(

Varierer nok desverre veldig fra sykehus til sykehus ut i fra hvordan smitte-trykket er de ulike stedene.

Hos KK fikk man sms om at far ikke kunne være med, men de hadde oppdatert hjemmesidene sine. Nå kan man ha med ledsager på alle undersøkelser der i tillegg til at de har åpnet helt opp for besøk.Ville ringt å forhørt meg.

Ikke lov for far å bli med før fødsel, fikk jeg beskjed om. St. Olavs.

I min innkalling står det at barn under 18 kan ha med seg ledsager :hilarious: snakket med dem på sist UL og da sa hun at far selvsagt kunne være med på OUL. Nå hører jeg til Tønsberg da, så er jo helt sikkert annerledes enn Oslo. Vet om noen som har hatt med far på facetime når sykehuset var helt stengt! Det blir jo ikke det samme som å ha noen med seg da :(

Jeg får ha med gubben

Sniker fra desember , på kk bergen så står det at om man er avhenting av ledsager så kan man få med seg en. Så i mitt tilfelle så er jeg ikke avhengig og dermed går jeg alene .

Sniker fra desember , på kk bergen så står det at om man er avhenting av ledsager så kan man få med seg en. Så i mitt tilfelle så er jeg ikke avhengig og dermed går jeg alene .
Jeg spurte om det var lov å ha med seg samboer og de sa ja. Nevnte ingenting om st man måtte være avhengig av det. (Stod det i sms) Får ha besøk av de man vil på KK nå også i besøkstiden og på undersøkelser på gyn pol der:happy: Jeg ringte på forhånd. De sa de hadde åpnet helt opp nå.

Jeg spurte om det var lov å ha med seg samboer og de sa ja. Nevnte ingenting om st man måtte være avhengig av det. (Stod det i sms) Får ha besøk av de man vil på KK nå også i besøkstiden og på undersøkelser på gyn pol der:happy: Jeg ringte på forhånd. De sa de hadde åpnet helt
Jeg spurte om det var lov å ha med seg samboer og de sa ja. Nevnte ingenting om st man måtte være avhengig av det. (Stod det i sms) Får ha besøk av de man vil på KK nå også i besøkstiden og på undersøkelser på gyn pol der:happy: Jeg ringte på forhånd. De sa de hadde åpnet helt opp nå.
Ja på sms . Det går fint å gå alene :) Sist jeg var der var det så fult på vente rommet at det var ubehagelig å sitte der . Da var vi to som ikke hadde noen med men resten hadde :)

Jeg skal også på Kalnes. Det sto i brevet at ledsager ikke kan være med. Men på nettsiden til sykehuset står det at fra 14.juni kan far bli med på ordinær ultralyd. Så da satser jeg på at det er lov nå ;)
Tror det går bra på Kalnes nå ja:)
Jeg hadde en tidlig ultralyd der for et par uker siden, da spurte jeg om far kunne bli med. Det kunne han ikke, men hun jeg snakket med sa at de har åpnet opp for far til rutineultralyden. Så den kan han bli med på:)
Dette sto det også oppslag om på veggen inne på fødepoliklinikken mener jeg:-)

Jeg skal også på Kalnes. Det sto i brevet at ledsager ikke kan være med. Men på nettsiden til sykehuset står det at fra 14.juni kan far bli med på ordinær ultralyd. Så da satser jeg på at det er lov nå ;)
Ja var inne å fant den infoen jeg også. Far ble kjempe lettet :D

Sto det samme i mitt brev fra Riksen, men da jeg sjekket med de så sa de at det ikke var noe problem for far å være med på OUL. Jeg ville ringt til Føde/Pol på Kalnes og sjekket:)
Er dette nå nylig? :) fikk svar "alle under 18 kan ya med en pårørende". ikke kontaktet de enda.

Back
Topp