Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Jeg har ingenting imot at samboer drikker alkohol selv om jeg ikke kan det
Samme her!
Det er nok fordi det pleide å være vår greie å dele en god flaske vin i helgene, og nå savner jeg det skikkelig! Det blir det samme som at hvis han skulle sittet og spise sjokolade foran meg og ikke delt med meg [emoji23] Jeg nekter han absolutt ikke noe, men jeg blir glad når jeg ser at han er solidarisk og lar være å drikke sammen med meg i helgene. Det gjør meg kanskje egoistisk, men jeg er ganske grei ellers [emoji85]Jeg syns det er helt greit at mannen drikker øl/vin selv om jeg er gravid! Selv om jeg blir litt fristet av god vin. Han er jo ikke gravid, så det er helt uproblematisk. Hvorfor vil du ikke at han skal drikke i ditt nærvær?
Nei, da hadde det blitt dumt å be han om å holde seg unna [emoji28] Veldig kjekk hobby da!Nei, øl er en hobby for min samboer (i form av brygging, ikke at han drikker masse [emoji28]), så ville ikke følt det var riktig om han ikke skulle fått lov å nyte det han lager
Men det er aldri snakk om mengder han drikker her hjemme.
Jeg drikker knapt selv ellers, så det er egentlig ingen spesiel endring her hjemme. Dessuten er mannen sååå snill og har gjort alt av husarbeid her hjemme de siste mnd fordi jeg ikke orker, uten å klage, så om han kan belønne seg med øl så er det tipp topp
Sniker litt fra januar jeg [emoji14]Det er nok fordi det pleide å være vår greie å dele en god flaske vin i helgene, og nå savner jeg det skikkelig! Det blir det samme som at hvis han skulle sittet og spise sjokolade foran meg og ikke delt med meg [emoji23] Jeg nekter han absolutt ikke noe, men jeg blir glad når jeg ser at han er solidarisk og lar være å drikke sammen med meg i helgene. Det gjør meg kanskje egoistisk, men jeg er ganske grei ellers [emoji85]
Nei, samboeren min synes ikke det er koselig å drikke aleine heller, heldigvis [emoji4] Bare en øl innimellom da, og det funker fint for meg. Jeg var sånn som du beskriver deg selv helt i starten. Da var det morsomt og gøy at han drakk og vi var på fest sammen.Sniker litt fra januar jeg [emoji14]
Det er "vår greie" og.. Men jeg har reagert helt motsatt fra deg [emoji1]
Mannen min synes ikke det er koselig og nyte vin uten meg, og drikker derfor ikke lenger vin til f eks lørdags-biffen. Så her er det jeg som spør om ikke han skal ta seg noen glass, fordi jeg ikke vil at han skal gå glipp av tilgjengelig kos bare fordi jeg er gravid [emoji6]
I tillegg prøver jeg og oppfordre ham til å dra ut med kompiser, siden jeg vet han/vi liker øl [emoji108]
Har forresten vært edru på fest, og syns det var helt uproblematisk! Gikk hjem kl1 istedenfor kl4, men koste meg og kjente ikke noe på at jeg var den eneste edru der.