Partner med på ul

Han jobber på båt, så han var på andre siden av landet ;) Skal muligens på ny ul om et par uker, da håper jeg han kan få være med :rolleyes:

Da blir det noe annet ja! Da hadde jeg sagt det, at mannen ikke kan bli med på alt på grunn av jobb, men at det passer med dato for ultralyd, så du ønsker å ha han med på noe:)

I innkallingen min til oul står det at partner ikke kan være med, men den fikk jeg for over en måned siden. Gikk derfor igår inn på UNN Tromsø sine nettsider og der står det nå at partner kan være med på alt fra ultralyd til barselhotell :hello2:smiley-bounce012

I innkallingen min til oul står det at partner ikke kan være med, men den fikk jeg for over en måned siden. Gikk derfor igår inn på UNN Tromsø sine nettsider og der står det nå at partner kan være med på alt fra ultralyd til barselhotell :hello2:smiley-bounce012

Så bra!!:D
Nå måtte jeg inn på Kalnes sine hjemmesider for å se, der står det fremdeles at partner ikke får være med ultralyd :sorry: Håper det endrer seg før timen! Vil jo veldig gjerne ha han med da! Er jo hans barn også.

Så bra!!:D
Nå måtte jeg inn på Kalnes sine hjemmesider for å se, der står det fremdeles at partner ikke får være med ultralyd :sorry: Håper det endrer seg før timen! Vil jo veldig gjerne ha han med da! Er jo hans barn også.
Ja, det er utrolig sårt for partner å ikke kunne delta på noe så viktig. Vi ble utrolig overrasket og glad når vi så de hadde endret :love017
Krysser fingrene for at de åpner så du får ha med partner:smiley-angelic001

Håper det endrer seg der vi bor også:( Selv om jeg skjønner hvorfor så er det utrolig kjedelig at far går glipp av ultralyd..

Ser at her kan partner være med nå fra juni av, håper det holder til vi skal på oul.

Står på nettsiden at han får være med på ultralyd, men sist fikk han ikke være med. Så får prøve på neste ultralyd vi har barnevakt.

Back
Topp