Partner med på tul

Ja, vært med på alt her , vi har Ivf, så har blitt en del turer i gyn stolen. Så her er han vant med både det ene og andre, hehe.

Her ønsket ikke gubben å bli med. Han følte ikke et stort behov for å bli med når det var snakk om innvendig. Vi har vært heldige så langt og sluppet unna dårlige tilbakemeldinger

Mannen min har vært med på alle UL han har kunnet. Flesteparten av dem har vært innvendige.
Har vært gjennom flere runder med ivf, så jeg har på en måte mistet det meste av blyghet for området der nede ovenfor helsepersonell. Jeg bare stripper ned. Gidder ikke engang ta meg bryet med å prøve å skjule noe.
Dessuten får jeg alltid et håndkle å dekke meg til med mens jeg ligger i stolen, så det er ingen som ser rett opp i stasen. Gynekologene er så proffe at de finner frem uten å se. De gjør slike undersøkelser dag ut og dag inn.

Et lite tips om du er sjenert er å ta på kjole eller skjørt, ikke bukse. Da er du mer dekket til selv uten et håndkle rundt livet. Kjapt å trekke opp og slippe ned ;)

Her var ikke samboer med på TUL, men han blir med senere.

Så lenge mannen er interessert i å være med, så vil jeg gjerne ha han med. Han får jo ikke kjent like mye på graviditeten, og vil ha han med på alt mulig så han føler seg mest mulig inkludert - til tross for at han sier at ungen kommer til å bli en pappadalt og helst vil til han etter fødsel :hilarious:

Hadde ikke hatt noe problem med å ha med mannen :) Har hatt han med på én tul i et tidligere svangerskap. Men han er ikke så interessert, så gidder ikke bry meg med å dra han med. Sist hadde jeg med mamma, denne gangen blir det å ha med en venninne :) Men de venter på gangen, for om jeg får dårlige nyheter så vil jeg være alene når det skjer..:

Her var han med på Tul. Tar han nok med på det meste fremover for å forberede han, siden det er hans første og min tredje. :happy: Så er han og for likestilling. Så vurderer en dildo i rumpen hans, neste gang jeg skal noe... :hilarious::laughing021

Min har vært med på de to første tul, og skal være med på neste tul.
Jeg har fått dårlige nyheter en gang alene, og uklare nyheter (påvist MA en uke senere) en gang, så nå har han fått beskjed om at han måtte være med.
Det har gått bra, men samtidig vært godt å ha han med. Han bryr seg ikke, har ikke sagt noe, på at det har vært innvendig ul hittil. Neste er utvendig da hun sist gang. :happy:

Her har Han vært med på alt han har klart.. Noe vi ser på som helt naturlig begge to..:happy::happy:
Reisen vår så langt har vært lang og tøff og jeg tror ikke jeg hadde taklet å være alene dersom vi hadde fått nedslående nyheter.
De få gangene han ikke har klart å komme fra på jobben har jeg hatt med en god venninne.:angelic:
Vi var nylig på tul , uke 12+4 og fikk se lille sprellussen vår.:love017:love017 Der måtte vi gå over til innvendig ul får å få riktige mål til duotesten og det var totalt uproblematisk for han.... Men så har han vært med på mye allerede og dette synes han bare var kos ... Gråt av glede gjor han også :love017:love017:love017:love017

Her kan ikke mannen være med likevell. Minste gutten har fått diare og må være hjemme fra barnehagen. Men det er veldig liten sannsynlighet for dårlig nyheter på ul, da jeg har hørt hjertelyden hjemme, så det går nok bra :)

Min har vært med på 2tul allerede og skal inn på nr 3 om 2 uker, hvor han selvfølgelig skal være med

Her er det selvfølge at mannen skal være med, både for meg og for han. Men han har heldigvis en jobbsituasjon som tillater det også :)

Ikke noe problem med innvendig UL heller, ingenting hemmelig for mannen og den som utfører ultralyden er jo selvsagt profesjonelt helsepersonell som trolig gjør det her mange ganger hver eneste dag. Så ser virkelig ikke problemet.

Her er det også selvfølge for oss begge at han er med :happy: Han vil aldri latt meg ha ett møte med baby alene :hilarious:

Back
Topp