Partner med på tul

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Har dere partner med på tul?
Min har aldri vært med på tul før, denne gangen ville han være med etter at vi mistet sist, noe som er helt greit, men må forberede han på at det er innvendig ul, og ikke slik som på OUL :p

Min blir med på torsdag... egentlig hadde han masse møter og div på jobb, men han vil dette selv så skulle få noen andre til og overta. Sagt at selv om eg er 12+1 da så må han forvente innvendig ul. ( vi er så voksne begge to at det ikke spiller noen rolle) eg har ett opr arr mitt på magen fra underlivet og opp til brystene. Ved tul 8+6 ( da gikk eg alene) måtte det taes innvendig pga arrvevet.

Min er med på alle han kan :happy:

Jeg har jo vært igjennom ivf, så han hadde vært med på både det ene og det andre som involverte at jeg lå i en gyn-stol med beina spredt, så det var klart at han måtte være med når vi skulle se babyene våre også ;) Jeg syns han skal være involvert i mest mulig, han kjenner det jo ikke på kroppen slik jeg gjør.

Min har vært med på legevakt i fmb mA og sa, og vært med når jeg Har gjennomført sa og mA. Har også vært med på en fødsel :p Så å være med på noe så lite dramtisk som en innvendig ul var bare blåbær. Han syntes det var litt rart å tenke på før vi kom til timen, men ikke noe rart når vi kom dit. Han syntes gyn var kul :p

Han har vært med på alle ul. Ville aldri gått alene på de, veldig tungt å få en negativ beskjed alene. Og koselig for mannen å se livet i magen da han ikke kan kjenne på noe av det så tidlig. Han er glad han har vært med. Han har alltid stått bak meg på en måte så han ser jo ikke noe.

Min har vært med på alle [emoji173]️ Ikke noen problem med innvendig, han står jo i hodeenden [emoji4]

Min er alltid med siden det har vært litt for mange dårlige beskjeder. Han får egen skjerm og får som oftest med seg mere informasjon enn meg:) Så for meg er han helt fantastisk å ha med på alle måter.

Og så synes han gyn. ser ut som en playboy med et sleskt glis...... (det synes ikke jeg):D

Ettersom jeg nå er alene pga mye som har hent vil han ikke få delta på flere men han var med på de første men han har ikke vært med på de siste

Han er med. Jeg er redd for å få dårlige nyheter, og vil ikke oppleve det alene.

Hvis han ikke takler innvendig ul så takler han nok ikke fødsel, bare for å sette det helt på spissen ;) Min har vært med på tul med første, var da 10+0 og hadde utvendig :)

Min har aldri vært med på tul før, denne gangen ville han være med etter at vi mistet sist, noe som er helt greit, men må forberede han på at det er innvendig ul, og ikke slik som på OUL :p
MIn er alltid med på tul. Vil dele både gode og dårlige nyheter med han og tør ikke å tenke på hvordan det hadde vært å være der alene og få dårlige nyheter. Men også veldig hyggelig å ha han der og dele gleden når det er gode nyheter. at det er innvendig bryr han seg ingenting om. Han har jo sett kjønnsorganet mitt før for å si det sånn.. Han har også sett meg føde. så her er ingenting sjokkerende.

Altså, han har ikke vært med de forje gangene på tul før han har vært hjemme med barna, ikke for at han ikke ville være med. :)
Han blir med på tul denne gang, da begge de andre er i bhg den dagen det er ul :)
Er ikke "redd" for at han skal se utstyret mitt akkurat, han har jo vært der å rota sjøl så :laughing002
Men vet at mange av mannfolka ikke blir med på tul, kun på OUL.

Samboern min var med på de fleste sist å har vært med på den vi har hatt så langt:)

Samboeren min var med på første TUL og skal være med på OUL:) Skal på en tul alene på mandag, men vi skulle begge ønske at han kunne være med da også, men alt for mye på jobb til å ta seg fri. Var innvendig på første tul, men det går helt fint. Han er godt kjent der nede. Uansett var han oppe ved hodet mitt og vi begge titta på skjermen så lite fokus på underlivet mitt uansett :wacky:

Hvis han ikke takler innvendig ul så takler han nok ikke fødsel, bare for å sette det helt på spissen ;) Min har vært med på tul med første, var da 10+0 og hadde utvendig :)

Men på fødsel er det ikke en person (ofte mann...) som sitter med en «dildo» oppi musa di :p tuller bare.

Back
Topp