Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her... En «god stund» til termin enda, så mye kan jo skje til nærmere mai - men allikevel. Ble virkelig lei meg av tanken på å være alene etterpå, både for min egen del og fars del om man får lov til å si detÅ nei, nå gruer jeg meg skikkelig Og så syns jeg synd på pappaen som så klart har veldig lyst til å være med. Forstår at de gjør det for en grunn, men gruer meg alikevel...
Jeg er så redd for at mannen skal bli snufsete nå, (hvem er vel ikke det i mars/april?!) eller at de strammer inn enda mer, så selv fullstendig friske partnere ikke får være med på fødsel.
Skjønner veldig godt tiltakene, og er ikke uenig, men det er jo fortsatt veldig kjipt å få en sånn beskjed som dette. Plutselig ble jeg livredd for hele greia. Litt panikkfølelse. Det kom så brått på, tre uker før termin. Vi skulle jo gjøre dette sammen.
På St. Olavs har de vanligvis tilbud om å reise fort hjem etter fødsel hvis alt er bra, og heller få jordmorbesøk hjemme. I utgangspunktet tenkte jeg at det var uaktuelt, men nå, som alternativet er å være alene på barsel, vil jeg helst komme hjem så fort det lar seg gjøre. Noen som vet om «jordmor hjem» fortsatt blir tilbudt i disse korona-tider?
Jeg vet ikke, men tror kanskje du må føde på isolat? Man må i allefall det om man er smittet... Og når man er i karantene så er man jo det fordi det er fare for å være smittet?Mannen min, sønnen min og jeg er i karantene de neste 14 dagene, jeg har termin om 3 uker. Noen som vet hva som skjer hvis fødsel starter i karantene-tiden?
Åh, herregud!! For et håp du tente i meg nå!! Takk for at du delte denne. Har ikke sett det samme på St. Olavs sine sider, men det må være lov å håpe at det kommerKrysser fingrene for at dette vil gjelde på alle barselhotell til april..
SnikerÅh, herregud!! For et håp du tente i meg nå!! Takk for at du delte denne. Har ikke sett det samme på St. Olavs sine sider, men det må være lov å håpe at det kommer
Hvor står det?Sniker
St. Olavs har gått ut med ingen besøk på barsel, ikke engang av partner dessverre
Hvor står det?
Nei heldigvis ikke, men der står det jo at partner ikke får være med på barsel dessverreJa, dette kom de ut med på fredag Trodde det var noe fler og «skremmende» regler jeg nå.
Sniker
St. Olavs har gått ut med ingen besøk på barsel, ikke engang av partner dessverre