Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SnikerVar hos jordmor i dag. Og vi snakket litt om å bli igangsatt da jeg har svangerskapsdiabetes. Da sa hun at partner ikke får være med før fødselen begynner?? Hva har dere opplevd hvis dere har erfaringer? Kjente jeg fikk litt sånn små panikk
Var hos jordmor i dag. Og vi snakket litt om å bli igangsatt da jeg har svangerskapsdiabetes. Da sa hun at partner ikke får være med før fødselen begynner?? Hva har dere opplevd hvis dere har erfaringer? Kjente jeg fikk litt sånn små panikk
Ja, var det jeg mente. At partner ikke får overnatte før etter fødsel. Men godt å høre at han kan være der hele dagen! Bor 15 minutter unna sykehuset, så det skal nok gå fintHva mener du? Partner får ikke overnatte dersom du ligger til observasjon, men får som regel være der hele dagen og frem til sånn rundt 21 på kvelden. Var sånn før da jeg fødte i 2018 og 2021 også
Men eventuel overnatting på sykehsuet skjer først etter du har født. Og er du i fødsel og over på fødestue på natta så er partner såklart sammen med deg der.
Jordmor på helsestasjonen ja.var det jordmor på helsestasjon som sa dette? Min erfaring er at de ikke nødvendigvis vet helt hvordan rutinene på sykehuset er!
Hører til Elverum sykehusHvilket sykehus hører du til? Jeg fikk fortalt at mannen min får være med hele veien når jeg blir igangsatt. Syns egentlig det hørtes litt rart ut, da jeg lå på obs sist var det overhode ikke plass til to senger på rommet.
Jeg er glad han kan være tilstede på dagen i alle fall, under korona fikk han ikke komme før jeg fikk fødestue. Og helt ærlig syns jeg det er greit han kan være hjemme hos storebror og bestemor på natten om det skulle drøye.
Ja, var det jeg mente. At partner ikke får overnatte før etter fødsel. Men godt å høre at han kan være der hele dagen! Bor 15 minutter unna sykehuset, så det skal nok gå fint
Tusen takk for godt svar!Det er nok vanlig ja, ved mindre dere har kjempelang reisevei som beskrevet over.
Han kan komme tidlig på morgenen ja og kan være der hele dagen frem til 21tida på kvelden igjen.
Noen ganger får man også ta den første natta hjemme. Hvis man får ballong så kan man ofte få reise hjem også komme tilbake dagen etter. Men jeg vet ikke ommdet gjelder i ditt tilfelle da, iblant vil de ha deg på sykehuset for observasjon hele tiden.
Her har jeg fått ha med mannen hele veien alle 3 gangene (selv i covid) på Elverum.Hører til Elverum sykehus
Fikk ha med mannen hele veien i Elverum, null stress. Ble også igangsatt pga diabetes.Hører til Elverum sykehus
Så godt å høre!Her har jeg fått ha med mannen hele veien alle 3 gangene (selv i covid) på Elverum.
Så godt å høre!Fikk ha med mannen hele veien i Elverum, null stress. Ble også igangsatt pga diabetes.