partner eller barn

Er ufattelig glad i mannen min, men barna mine går først uansett. Min kjære hadde også valgt barna forran meg[:)] Heldigvis[:)]

Dattera mi kommer over ALT/ALLE annet/andre!!!!! Blir overrasket over at det i det hele tatt er noen som har stemt på de to andre alternativene enn barnet!!![8|]

ORIGINAL: Ida82

Dattera mi kommer over ALT/ALLE annet/andre!!!!! Blir overrasket over at det i det hele tatt er noen som har stemt på de to andre alternativene enn barnet!!![8|]

Samme her[8|]
(nå har ikke jeg kjæreste men jeg hadde uansett valgt barnet fremfor en mann)

Har på mange måter allerede valgt - er singelmamma i dag, han var blant annet ikke riktig like klar for barn som meg...

Jenta mi!!!

Hvis en partner ber deg velge mellom ham og barnet ditt har han i min bok allerede da bevist at han ikke er noe å spare på... [>:]

jenta mi såklart

(rart de som har svart de to andre alternativene ikke skriver her)

ORIGINAL: stine_s

jenta mi såklart

Tja,kanskje ikke så veldig rart siden de mest sannsynlig vil bli revet i fillebiter om de sier noe..[;)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

jenta mi såklart

Tja,kanskje ikke så veldig rart siden de mest sannsynlig vil bli revet i fillebiter om de sier noe..[;)]

sant det. lurer bare på hva folk tenker med siden de vil velge bort SIN EGEN UNGE, til fordel for en mann

Jeg ville helt klart valgt ungen min foran mannen min, om han hadde spurt. mor-barn-båndet føles utrolig sterkt! Men dersom det var tidlig i svangerskapet og vi ikke ennå hadde utvikla sterke bånd til barnet ville jeg heller valgt partneren om det gjaldt liv og død, han kjenner jeg jo og har sterke bånd til. Nå ville det vært utenkelig å forholde seg til et sånt valg, det går ikke.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

jenta mi såklart

sant det. lurer bare på hva folk tenker med siden de vil velge bort SIN EGEN UNGE, til fordel for en mann

Ja jeg er helt enig..[:o]

Barnet mitt kommer frem for alt og alle, samboeren hadde valgt sønnen vår på flekken han også.[:)]

ORIGINAL: Galest

Barna.

Å jeg håper han hadde tenkt det samme, om han fikk velge mellom meg og barna.

klart jeg elsker gubben, men dette er det da ikke noe å tenke over engang!
-ungene er det viktigste for meg, og dessuten er de jo også avhengig av meg og det er ikke et annet voksent menneske!!

Det valget tok jeg den gangen jeg var gravid, han sa jeg skulle velge mellom han eller ungen, om jeg ville være sammen med han mer måtte jeg ta abort..

Selvfølgelig valgte jeg ungen i magen fremfor en som ikke elsket meg eller vårt barn.

Back
Topp