Parterapi på NRK

Helt fantastisk serie! Kjell-Simen er favoritten her [emoji23]
 
Neei, hadde det ikke vært koselig med noen som puser deg på armen og som alltid er enig? :p

Jooo faktisk. En uke i året med Kjell Simen hadde vært koselig :D
Mannen min liker ikke å puske, og er veldig kverulant. En uke med Kjell Simen i året hadde fylt opp tomrommet etter manglende pusk og aldri få ha rett :laughing002

..men den uka måtte jeg huske å passe meg for den skumle «kulepennen» til Kjell Simen :eek:
 
Har dere sjekket hvem dere er i Parterapi da? Jeg ble Sara Eline.
 
Jooo faktisk. En uke i året med Kjell Simen hadde vært koselig :D
Mannen min liker ikke å puske, og er veldig kverulant. En uke med Kjell Simen i året hadde fylt opp tomrommet etter manglende pusk og aldri få ha rett :laughing002

..men den uka måtte jeg huske å passe meg for den skumle «kulepennen» til Kjell Simen :eek:

Hahaha, ja, plutselig står den på tvers og skader deg [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Jeg glemte å spørre dere:

Er det noen her som kjenner eller vet om noen som er litt som noen av karakterene i serien ;)?

Jeg vet om ei som er litt som Maiken, veldig irriterende å diskutere med :wtf:
 
Jeg glemte å spørre dere:

Er det noen her som kjenner eller vet om noen som er litt som noen av karakterene i serien ;)?

Jeg vet om ei som er litt som Maiken, veldig irriterende å diskutere med :wtf:

Nei, heldigvis ikke! Har jo lyst til å fike til noen av karakterene, så det kunne blitt stygt :p
 
Nei, men er det morsomt ?
 
Jeg glemte å spørre dere:

Er det noen her som kjenner eller vet om noen som er litt som noen av karakterene i serien ;)?

Jeg vet om ei som er litt som Maiken, veldig irriterende å diskutere med :wtf:
Maiken er hun rødhåra?
Tok meg selv i å si noe som ligna på sånt som hun snakka... det var ikke ett stolt øyeblikk for å si det sånn. Prøver å skjerpe meg :p
 
mannen min er litt som han businessmannen som alltid overreagerer over kritikk -haha men det e han ikke enig i :p
 
Haha han mann til May-Linn (han med tenkende penis) fikk sin egen medisin i fredagens episode :knegg:
 
Noen andre som ser på det? Jeg bare elsker Kevin Vågenes! Han er fantastisk :D Han har så mange utrolig morsomme karakterer i Parterapi!
Elsker alle karakterene men spesielt hun som er basert på Cathrine Sagen eller hva Hun heter :)
 
Nettopp satt meg til med denne serien, og ler meg ihjel :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Back
Topp