Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var det jeg syntes det så ut som på butikken. De italienske ostene spesielt sto det ikke presisert at melken hadde vært pasteurisert på, og da vet man jo ikke. Som regel står det vel på om den har vært pasteurisert?obs, det selges også parmasan av upastorisert melk....
det står på de norske iallfall...Ja, det var det jeg syntes det så ut som på butikken. De italienske ostene spesielt sto det ikke presisert at melken hadde vært pasteurisert på, og da vet man jo ikke. Som regel står det vel på om den har vært pasteurisert?![]()
Jeg må altså lete etter en norskprodusert parmesan av pasteurisert melk.![]()
Da må jeg leite etter det, fant kun utenlandske på Kiwi idag.det står på de norske iallfall...
sant☺Da må jeg leite etter det, fant kun utenlandske på Kiwi idag.
Pasta carbonara blir ikke det samme uten parmesan.![]()
Ja, det var det jeg syntes det så ut som på butikken. De italienske ostene spesielt sto det ikke presisert at melken hadde vært pasteurisert på, og da vet man jo ikke. Som regel står det vel på om den har vært pasteurisert?![]()
Jeg må altså lete etter en norskprodusert parmesan av pasteurisert melk.![]()
Takk for denEtter hva jeg har lest på matportalen SKAL det oppgis om osten ikke er pasteurisert. Så med mindre det står at den IKKE er pasteurisert er den tryggLegger med skjermbilde fra matportalens egne sider:
Jeg spiser gladelig alt som er stemplet OK!Måten parmsesan er på så overlever visst ikke bakteriene osv i osten for det er ikke leveforhold for dem der. Så det skal visst være trygt.
Men jeg holdt meg unna alt mulig haha![]()