Parkdress

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hvilken parkdress har dere/skal dere kjøpe til babyen? Jeg har ingen parkdress til henne, mest fordi det har vært sommer :p og fordi hun putter ALT I MUNNEN :o Førstemann var vel 9-10 mnd da jeg kjøpte parkdress til henne, tenker at jeg i løpet av høsten har lyst til å ta henne med ut i hagen etc så hun kan krabbe litt og forhåpentligvis ikke putte noe i munnen...

Jeg liker godt polarn o pyret, reima og molo av merker. Har dere gjort dere noen tanker om merker? (De jeg nevner er jo dyre med stor D :) Kanskje det finnes billigere merker som er gode? )

Vi har parkdress fra Wheat og er veldig fornøyd med den! Her har sommeren vært ganske kjip så vi har måtte bruke den når vi har vært ute å lekt

Har kjøpe reimatec :) 50 % på salget i fjor. Prøvde den for første gang i går og foreløpig fornøyd :P

Har fra Ticket to heaven som jeg kjøpte til første. Den er så bra den :)
Ellers så er jeg fornøyd med POP, Reflex og Wheat å :)

Har en molo dress etter broren, så ja veldig glad i det merket. Ellers har de begge både jakker og dresser fra mini a ture. Reimatec er også gode ja. Ellers blir det kaxs dress på hytten .

Vi kjøpte reima vårdress brukt på finn :) betalte 100kr :p mi putter også alt i munnen, stapper i tutten eller sier nei og tar det bort. Hun elsker å være ute:)

Vi kjøpte reima vårdress brukt på finn :) betalte 100kr :p mi putter også alt i munnen, stapper i tutten eller sier nei og tar det bort. Hun elsker å være ute:)
Ja, hehe... her kommer det sure skrik om jeg tar noe ifra henne, hun er nok litt bortskjemt :p Men tenkte å være mer ute til høsten, når det ikke er så mye veps. Her er det mye sur veps for tiden! Og nå har naboen rota borti et jordvepsebol så det er sikkert 30 sure veps i hagen :p Huff.... Gleder meg til høst :D

Vi kjøpte den fra Polarn O Pyret med tanke på at det er en høst/vinter parkdress mer praktisk kostet 1199,-
Ja, den er dyr, men den er bra. Har hatt til eldste, den er like vanntett som regntøy :) Det frister å spandere på oss en sånn, men lommeboka da... sier nei hehe... Vi får se.

Har en molo dress etter broren, så ja veldig glad i det merket. Ellers har de begge både jakker og dresser fra mini a ture. Reimatec er også gode ja. Ellers blir det kaxs dress på hytten .
Hvordan er vannsøylen på mini a ture-dress?

Har kjøpe reimatec :) 50 % på salget i fjor. Prøvde den for første gang i går og foreløpig fornøyd :p
Lurt :) Fint at den passet da! Jeg har ikke turt, for jeg har ikke vært sikker på størrelsen... tør ikke kjøpe vinterdress nå heller. Eldste håper jeg at har (vet ikke hvor mye hun har vokst de siste 5-8 mnd). Der har vi vært fornøyd med Tenson Bloming, Mini Rodini, Reima og PoP. Alle koster over 1000 kr, da... (men kjøpte Mini Rodini-dressen fra finn til 500kr).

Ser det er mye salg på i hvert fall vinterdresser :) Men hva går man for, liksom, 80, 86 eller 92?

Har fra Ticket to heaven som jeg kjøpte til første. Den er så bra den :)
Ellers så er jeg fornøyd med POP, Reflex og Wheat å :)
Har ticket to heaven-regntøy og er fornøyd med det :) Så det er sikkert bra, ja.

Bestilte 1 regndress og 1 parkdress fra Lindex, så får vi se. Kjøper nok en dyrere til BHG-start, men ser an været.. kan hende jeg ikke trenger parkdress, kun vinterdress (hvis det er full snøstorm fra 1.nov liksom :) ). Og hvis jeg ikke husker helt feil så har jeg vinterdresser etter førstemann (polarn o pyret + reima)

Det ble råååsa da :p Fin, dus rosa farge. Til tørt vær, bare, men jeg tenkte at nå som jeg er hjemme med henne så går vi nok ikke ut hvis det pøser uansett, og hvis det er vått har jeg regndressen.

Ja, hehe... her kommer det sure skrik om jeg tar noe ifra henne, hun er nok litt bortskjemt :p Men tenkte å være mer ute til høsten, når det ikke er så mye veps. Her er det mye sur veps for tiden! Og nå har naboen rota borti et jordvepsebol så det er sikkert 30 sure veps i hagen :p Huff.... Gleder meg til høst :D

Mi gråter til hun mister pusten enkelte ganger når jeg tar ifra. Hahaha det får hun bare tåle :)

Mi gråter til hun mister pusten enkelte ganger når jeg tar ifra. Hahaha det får hun bare tåle :)
Ja, selvsagt, det får de tåle :)! De må jo lære seg grenser. Jeg pleier å bytte med noe annet da, hehe, da roer hun seg raskt...

Ja, selvsagt, det får de tåle :)! De må jo lære seg grenser. Jeg pleier å bytte med noe annet da, hehe, da roer hun seg raskt...

Ja jeg også, men kan ikke bytte ut hver småstein ute med noe :p gir henne bare smokken som regel, lettere å ha kontroll på hva som går inn da :p Storebror putta aldri noe i munnen, hun her putter ALT i munnen :p

Ja jeg også, men kan ikke bytte ut hver småstein ute med noe :p gir henne bare smokken som regel, lettere å ha kontroll på hva som går inn da :p Storebror putta aldri noe i munnen, hun her putter ALT i munnen :p
Jeg har hatt to stk som putter alt i munnen, eldste til og med da hun var over 1 år gammel, så ikke nytt for meg dette i hvert fall :) Men jeg er litt spent på om bhg tar hensyn til det.. har hendt at jeg har hentet eldste (da hun gikk på liten avdeling) og der var det små 1-åringer jeg så hadde noe i munnen. Sånne små leker, jeg sa ifra da..

Back
Topp