Parkdress

Stormberg har også gode uteklær. Mange gode merker og mye god kvalitet på uteklær på markede, så ikke alltid enkelt å velge......

Elsker Polarn og pyret sitt yttertøy. Verdt alle pengene!

Så fint da. Jeg har sett mange barn i reima på jobb i bhg, og det er de dressene som blir først slitt, våte gjennom og kalde.

Jøss! Er stikk motsatt erfaring jeg har fra barnehagen! Stort sett bare de bArna som er tørr igjen om vinteren ;) er det nye reimadresser også? Vår erfaring er at mange arver dresser..og dersom reimadresseån er brukt til 2 søsken så er den dessverre ikke like god som en ny reimadress...opplever også at foreldre vasker ihjel både dresser og regntøy slik at vanntettheten går ned!

Jøss! Er stikk motsatt erfaring jeg har fra barnehagen! Stort sett bare de bArna som er tørr igjen om vinteren ;) er det nye reimadresser også? Vår erfaring er at mange arver dresser..og dersom reimadresseån er brukt til 2 søsken så er den dessverre ikke like god som en ny reimadress...opplever også at foreldre vasker ihjel både dresser og regntøy slik at vanntettheten går ned!
Nye, ja. Vanntettheten er nok foreldrenes vasking mye skyld i, men jeg synes at de store størrelsene virker mye dårligere når det gjelder slitasje. Går opp i sømmene og blir hullete her og der. Synd, for reima er jo lette og pene dresser. :)

Enig med de andre her. Reima for de aller minste, Polarn sin for de litt større :)

Vi er veldig fornøyd med reflex og stormberg:)

Har kjøpt isbjørn og sweeden, men har ikke prøvd den ennå (er shorts vær her...)

Back
Topp