Parkdress

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Hvilket merke vil dere som har erfaring på området anbefale til en på 1,5 år til bruk i barnehage nå i høst?

Vi har hatt NameIt sin softshell dress i to sesonger nå. Synes den er veldig god og heller ikke så dyr.

Reima, reflex eller troll synes jeg er gode merker ogmange av de jeg har hatt i bhg har hatt de

Hadde veldig god erfaring med dressene fra PoP. Det var den eneste som ikke gikk i stykker til min gutt. Ellers også HH sin parkdress. Myke og lette dresser som holder barna tørre. Prøvde veldig mange andre merker også, men ingen var like gode til mitt barn (prøvde blant annet Isbjörn da han var litt eldre, men den gikk i stykker kjapt og ble dermed en meget kostbar dress til liten nytte). Reima er også gode til de yngste barna, men da han gikk over til storbarn holdt ikke dressen mål ettersom det gikk hull raskt både i vinter- og vår/høstdress. Det er mine erfaringer med dresser og mitt barn. Andre har garantert andre opplevelser ;).

Jeg har hatt veldig god erfaring med stormberg til frøkna mi. Hu har alltid hvert varm og tørr i sine dresser og de som har arvet av meg har hvert fornøyd med dressene :)

Reima reima reima!! Særlig til så små da det er puter i rumpa og knærne slik at de små ikke bli kalde når de sitter i ro å leker ! ;)

Reima sine er veldig bra til små barn, men holder ikke mål mener jeg når dem blir større og mer aktive:)

Helly hansen er veldig slitesterk :)

Softshell dress er noe Shit, Beklager. .men som barnehage ansatt, så er det rett og slett værst dressen vi har hvert borti! Tåler ikke vann/fuktighet og barna blir utrolig klamme i dressen.

Skogstad er også grei dress, men gjerne litt tunge til små barn:)

Reima funker til småbarn og hvis barnet er forsiktig av seg. Ellers er POP sin dress veldig god, og jeg er også veldig fornøyd med kappahl sin.

Reima funker til småbarn og hvis barnet er forsiktig av seg. Ellers er POP sin dress veldig god, og jeg er også veldig fornøyd med kappahl sin.

Hvis barnet er forsiktig av seg? Min sønn er den som springer overalt, faller på grusen, klatrer i trær ++ men jeg er likevel kjempefornøyd! (Han er 6 år)

Hvis barnet er forsiktig av seg? Min sønn er den som springer overalt, faller på grusen, klatrer i trær ++ men jeg er likevel kjempefornøyd! (Han er 6 år)
Så fint da. Jeg har sett mange barn i reima på jobb i bhg, og det er de dressene som blir først slitt, våte gjennom og kalde.

Vi er god fornøyd med pop sin :)

Back
Topp