Parkdress!?

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
E på utkikk etter parkdress tell fie ska begynn i barnehagen næste mnd :)

Ha fønne reima, og likt den :) Den kost 800,- og det e på salg :P
trur eg går førr strl 80, førde om den sekkert bi gaaanske stor (ho bruk no 74) og dressan bruk jo å va ganske stor i strl :P

men eg lur på størrelse på lua....når det står strl 50...og det hodeomkrets? sjønn kje helt :P
Samme med støvla....25? e det stort!?

E kje go på det hære med sko å luer :P

Alt eg ha fønne e reima, og eg ha sett på dress, støvla, våtta, lua og fleece dress...og alt i alt vart det 1800,-

Vi har Reima Tec i str 80, den er stor på str og blir å passe leeenge!
Lue str går på hodeomkretsen til barnet, den må du måle med målebånd. Hermine er 48cm i hodeomkrets nå, så 50 er altfor stort for henne! ;)
25 i støvler er vel for en 2-3 åring ca:p Hermine har 17/18 i sko. Støvler blir jeg ikke å kjøpe før neste år, denne sesongen bruker vi Stonz. De er rimelig vantette og ikke så hemmende når hun kryper som støvler kan være! :)

*Surfer mobilt*

Vi har Reima Tec i str 80, den er stor på str og blir å passe leeenge!
Lue str går på hodeomkretsen til barnet, den må du måle med målebånd. Hermine er 48cm i hodeomkrets nå, så 50 er altfor stort for henne! ;)
25 i støvler er vel for en 2-3 åring ca:p Hermine har 17/18 i sko. Støvler blir jeg ikke å kjøpe før neste år, denne sesongen bruker vi Stonz. De er rimelig vantette og ikke så hemmende når hun kryper som støvler kan være! :)

*Surfer mobilt*

åååkei ;) då veit eg værtfall lua ;) kansje eg åg ska kjøp sånn sokkesko ;)

åååkei ;) då veit eg værtfall lua ;) kansje eg åg ska kjøp sånn sokkesko ;)
Jeg ser bare at når hun har sko på så plages hun mer med å krype og blir mer ustødig når hun reiser seg opp, og støvler er jo veldig tungt å gå i for de små som akkurat har begynt å bruke beina;)

*Surfer mobilt*

Nå har Daniel alt etter storebror, men parkdressen hans er da altså str 80. Lue er jeg litt mer usikker på, må kanskje se om han trenger ny da han virker litt større i hodet enn hva storebroren var på samme tid. På beina bruker vi Stonz nå til å begynne med.

Elise har arvet parkdress fra storebror hun også. Den er fra kapphal :) synes ikke det er nødvendig med dyre reimadresser når de er så små.. ImageUploadedByTapatalk1373557081.431767.jpg sånn ser den ut!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Elise har arvet parkdress fra storebror hun også. Den er fra kapphal :) synes ikke det er nødvendig med dyre reimadresser når de er så små.. Vis vedlegget 21932 sånn ser den ut!

Hehe, jeg mener det motsatte:p synes reima har så god passform til store bleieromper, og så er den veldig slitesterk når de åler og krabber OG den tåler MYE vann så vi trenger streng tatt ikke regntøy! :);)
Kjempefin dress Elise har da! :D

*Surfer mobilt*

Hermine ute idag med parkdress i str 80 og Stonz i str L. Stonzene er litt store, men gjør ikke noe for de har så gode strammebånd! Dressen kan vi bruke helt til vinterdress må på! Begynte å bruke den i april, så den har vart og blir å vare lenge! :)
1373560710972.jpg

*Surfer mobilt*

Hehe, jeg mener det motsatte:p synes reima har så god passform til store bleieromper, og så er den veldig slitesterk når de åler og krabber OG den tåler MYE vann så vi trenger streng tatt ikke regntøy! :);)
Kjempefin dress Elise har da! :D

*Surfer mobilt*
Veldig fornøyd med den, kax eller no :) den har storebror krypi rundt i også, og den ser splitter ny ut fortsatt ;) Storebror har reima da, og er fornøyd med den også.. MEN jeg syns de er sabla dyre! Særlig nå første året når man nesten må kjøpe ny to ganger per sesong :o (jeg liker ikke at de er for store og hemmer bevegeligeten).. Men den rosa til Hermine er så søt, har sikla på den mange ganger :)

Her gikk quoten bananas igjen :p
Vi hadde ikke hatt råd til å kjøpe den selv, var bestemor som handla til henne;) den var faktisk ikke så himla stor når vi begynte å bruke den, for vinterdressen i 74 var allerede for liten da;):)... Ikke bevegde hun seg så himla mye heller når vi starta å bruke den:p nå ser den ikke ut da, full av grønske, jord, sand og kjeks :rolleyes::D

*Surfer mobilt*

Då kjøpt eg dress tell fie :-) på salg :-) kosta "bære" 700,- :-P

Legg me et bilde av ho :-) ho fækk tell å bevæg seg godt rundt i den :-)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1373568238613.jpg
    1373568238613.jpg
    68,2 KB · Visninger: 20
Her gikk quoten bananas igjen :p
Vi hadde ikke hatt råd til å kjøpe den selv, var bestemor som handla til henne;) den var faktisk ikke så himla stor når vi begynte å bruke den, for vinterdressen i 74 var allerede for liten da;):)... Ikke bevegde hun seg så himla mye heller når vi starta å bruke den:p nå ser den ikke ut da, full av grønske, jord, sand og kjeks :rolleyes::D

*Surfer mobilt*
Sånne bestemødre er gode å ha :) jeg hadde litt dilla på dresser til nikolai da, så jeg har dresser og regntøy i alle str :p har en vinterdress fra name it i str 86 som ser fin ut, men den er nesten for tykk til å bevege seg i :s mye rart dem lager..

Men tenk åg på det at ho må jo ha ein parkdress+vinterdress, 2 pr votta, 2 luer, sko i barnehagen...også en donge med ull kleia :P

Ogsåååå må ho jo ha ett sett heime :P parkdress+vinterdress :P og ullkleia, sko luer votta....oij oij!
Men det e bi ikje å kjøp enda ein reimadress, så ho ska ha heime...då trur eg at eg kjøp ein "belligar" type...samme med vinterdress....viss eg ikje finn ein så e på salg :) ho har ein vinterdress (som ho ha bruka 1 gång) i strl 74, meeen den bi nokk førlitn tell snyen kjæm :P

Veldig fornøyd med den, kax eller no :) den har storebror krypi rundt i også, og den ser splitter ny ut fortsatt ;) Storebror har reima da, og er fornøyd med den også.. MEN jeg syns de er sabla dyre! Særlig nå første året når man nesten må kjøpe ny to ganger per sesong :o (jeg liker ikke at de er for store og hemmer bevegeligeten).. Men den rosa til Hermine er så søt, har sikla på den mange ganger :)

Reima er sikkert bra, men vi har også veldig god erfaring med at dyrt ikke nødvendigvis betyr superbra!
Har prøvd mange billigere varianter og vært kjempefornøyd!
Siste året nå har T hatt en dress fra Vill! Utrolig god!

Sånne bestemødre er gode å ha :) jeg hadde litt dilla på dresser til nikolai da, så jeg har dresser og regntøy i alle str :p har en vinterdress fra name it i str 86 som ser fin ut, men den er nesten for tykk til å bevege seg i :s mye rart dem lager..

Ja vi liker best å kjøpe litt tynnere vinterdresser (f.rks mikk-line eller Reflex) og heller variere hva vi kler på under :)

Då kjøpt eg dress tell fie :-) på salg :-) kosta "bære" 700,- :-P

Legg me et bilde av ho :-) ho fækk tell å bevæg seg godt rundt i den :-)

<3 Fie Elise <3
Så flott! Har sett på den dressen i grå med turkise sirkler! Kjempefin er den:D

*Surfer mobilt*

Men tenk åg på det at ho må jo ha ein parkdress+vinterdress, 2 pr votta, 2 luer, sko i barnehagen...også en donge med ull kleia :P

Ogsåååå må ho jo ha ett sett heime :P parkdress+vinterdress :P og ullkleia, sko luer votta....oij oij!
Men det e bi ikje å kjøp enda ein reimadress, så ho ska ha heime...då trur eg at eg kjøp ein "belligar" type...samme med vinterdress....viss eg ikje finn ein så e på salg :) ho har ein vinterdress (som ho ha bruka 1 gång) i strl 74, meeen den bi nokk førlitn tell snyen kjæm :P
det går jo ann å ta ned vinterdressen hjem fra barnehagen også. Man trenger ikke nødvendigvis ha dobbelt opp av alt :) ...men man må ha mer enn to par votter ;) de forsvinner og blir våte og i det hele tatt.. Hihi

Reima er sikkert bra, men vi har også veldig god erfaring med at dyrt ikke nødvendigvis betyr superbra!
Har prøvd mange billigere varianter og vært kjempefornøyd!
Siste året nå har T hatt en dress fra Vill! Utrolig god!
Men Vill er jo ikke spesielt billig det heller da:p;)

*Surfer mobilt*

Vi blir IKKE å ha et sett i barnehagen og ett sett hjemme av alle klær! Ikke har vi råd til det, og ikke er det nødvendig! Blir å ta med hjem hver dag det vi skal bruke på fritiden;)

*Surfer mobilt*

Back
Topp