Parkdress

Tao

Forelsket i forumet
Er det noen som har tips når det gjelder parkdress?
Hvilke merker har dere vært fornøyd med?
Ser det er endel tilbud nå så det er greit å spørre dere som har peiling [:)]

ORIGINAL: Elisabeth og to små

Veldig fornøyd med Reimatec og Polarn o pyret. Ikke så forferdelig fornøyd med Stormbergparkdressen til minstemor. Den var ikke mye vanntett dessverre.[:)]

skal parkdresser være vanntette da?

Jeg kjøpte Helly Hansen på G sport i dag. Halv pris:) 499kr Den virka kjempe fin. Lett og luftig, og Snuppa fikk bevega seg bra i den..

ORIGINAL: *Smurfen*

Jeg kjøpte Helly Hansen på G sport i dag. Halv pris:) 499kr Den virka kjempe fin. Lett og luftig, og Snuppa fikk bevega seg bra i den..

Var den jeg tenkte på også for det var jo BILLIG!

Fornøyd med Ticket to heaven, Reflex og Reima Tec[:)]

ORIGINAL: Tao

ORIGINAL: *Smurfen*

Var den jeg tenkte på også for det var jo BILLIG!

Jeg syntes ihvertfall at den var kjempe fin! Og snuppa elska den..

ORIGINAL: ab88

Veldig fornøyd med Reimatec og Polarn o pyret. Ikke så forferdelig fornøyd med Stormbergparkdressen til minstemor. Den var ikke mye vanntett dessverre.[:)]

skal parkdresser være vanntette da?

Både Reimatecen og Polarn o pyret sin er helt vanntette, så ja, jeg syns de skal være det. [:)]

Er HELE dressen vanntett? For hvis den er det, så skal jeg jammen meg se etter en sånn.. Trodde parkdresser bare var vanntette på rumpa jeg nemlig :)

Vi skal ta ut ullforet av vinterdressen, det var faktisk de i barnehagen som foreslo det[:)]
De sa det var mer enn bra nok! Så der var en utgift spart[:D]

her har de en fra sparkjøp for 199kr kjempe fornøyd med den
og så har jentungen en HH ho har arvet
og guttungen bruker en HH dress som er snart 20år gammel og likefinn så og si[:D]De i barnehagen skryter så av den HH dressen for det er vis tikke noe annet som er så slittesterkt som de dressene

Back
Topp