Parkdress

Meister

Glad i forumet
Jakter på parkdress evt annet høsttøy i størrelse 74, finner bare fra 80 og oppover og vesla drukner i dem...mulig jeg bare leter på feil sted[8D]
Men må jo nesten ha en dress til høsten..
Noen tips til dresser i størrelse 74, evt andre løsninger...
Eller merker som evt er små i størrelsen....[;)]

ORIGINAL: AnaBanana

Reima er STOR i størrelsen, bare så det er sagt [8D]

He he, kjekt å vite[;)]

Helly hansen har dresser i 74.
Har vært kjempefornøyde med dem:)

Jeg har kjøpt Reflex parkdress til snuppa mi, mener de hadde noen dresser i 74 også. Vi kjøpte 80 da. Tror det er kampanje på dem nå på BarnasHus, dvs 499 for både parkdress og fleecedress.[:)]

ORIGINAL: lille bølle

Helly hansen har dresser i 74.
Har vært kjempefornøyde med dem:)

Takk [:D]

ORIGINAL: ninni82

Jeg har kjøpt Reflex parkdress til snuppa mi, mener de hadde noen dresser i 74 også. Vi kjøpte 80 da. Tror det er kampanje på dem nå på BarnasHus, dvs 499 for både parkdress og fleecedress.[:)]

Var innom Barnashus på torsdag, de var utsolgt [:@][:@]

Vi har også kjøpt reflex-dressen på Barnas Hus. Kjøpte str 80 og syns ikke den er stor i størrelsen. Reima var mye større. Har sett str 74 i både reima og reflex [:)] Den ene Barnas Hus butikken jeg var innom skal flytte så de hadde MASSE på salg...jeg var litt sent ute for alle dressene som hang igjen var str 74 [8D]

Jeg har reia istr 74...den er litt stor i str men veldig fin!!
Har Reflex i str 80(regndress)og den er stoooooooooooooooooooooooooooooooor

Snuppa bruker 74-80 i klær

Vi har kjøpt en Høstdress fra Polarn O Pyret i str 80 men de hadde den i 74 også.[:)]

har kjøpt stormberg parkdress til niklas i 80, har ikke prøvd den på men virket veldig grei.[:)]

Jeg vet ikke hva de selger på H&M nå av vinterdresser, men den jeg skal bruke til lillegutten min er en som jeg kjøpte der til storebroren. Har vært veldig fornøyd med den både på passform, vanntetthet og slitestyrke[:)] Ikke var den så dyr heller som de kjente merkeklærene...[;)] Så kanskje de har noen gode der nå også?

Ser nå at det var høstdress/parkdress du var på jakt etter og ikke vinterdress...jaja[:)]

http://stormberg.no/no/Produkter/Barn/Barn1_7/Parkdresser/
de er små i str. jenten min har i 1 år og hun bruker 74 og noen ganger 68

Vi hadde en HM-dress til Maja, og den var like god som Reimaen, da hun var så liten.
Når hun ble litt større, ble HM-dressen lett slitt, Reimaen er like fin enda.
Reima er stort i størrelsen, Noah har en i 74 som han skal bruke fra nå og utover. Maja sin Reima er 92 nå, og hun er egentlig er stor treåring.

Mener også å ha sett noen i REFLEX i str 74, men de er veldig store i str.

Et tips kan være å prøve dressene. Det er veldig forskjellig hvor lang de er, og om ungen din er lang i ryggen eller beina. Vi kjøpte en reimadress i 80 til Mathea(hun bruker 80/86 i klær), men så sendte de oss 86 på grunn av at de ikke hadde 86.
Og jeg syns faktisk at snuppa måtte ha såpass, hvis den skal vare hele sesongen. Så reima er stor, men syns ikke den er noe mye større på lengda..

Reima har ihvertfall i 74...... det har vi til Sebastian!

ORIGINAL: *Jordbæra*

Et tips kan være å prøve dressene. Det er veldig forskjellig hvor lang de er, og om ungen din er lang i ryggen eller beina. Vi kjøpte en reimadress i 80 til Mathea(hun bruker 80/86 i klær), men så sendte de oss 86 på grunn av at de ikke hadde 86.
Og jeg syns faktisk at snuppa måtte ha såpass, hvis den skal vare hele sesongen. Så reima er stor, men syns ikke den er noe mye større på lengda..

Hehe, Maja brukte sin dress i 86 frem til påsken i år.. Da var hun 2 år og 8 mndr.. [8D]

Back
Topp