Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I følge de som selger de, så ja! Var klissvåt etter første runde ut med den forrige dressen. I litt våt Snø[emoji20]Men skal softshell være helt vanntett da?
Pop-dressene er kjempebra
Jeg har alltid synes det er rart at de sier det, for de softshellklærne jeg har er overhodet ikke vanntette. Og der skal de ikke være heller.I følge de som selger de, så ja! Var klissvåt etter første runde ut med den forrige dressen. I litt våt Snø[emoji20]
Skallbekledning er yttertøy i teknisk materiale, så akkurat det samme som parkdress ol.Hva er skallbekledning?jeg har googlet litt og for meg ser skallbekledning samme ut som regntøy
![]()
Takk for svaret!Skallbekledning er yttertøy i teknisk materiale, så akkurat det samme som parkdress ol.
Vi velger skalltøy med høy vannsøyle, derfor kan det brukes som regntøy.
Vi liker det bedre fordi det puster og vi opplever det ikke som like stivt.
Regntøy er i gummimateriale.
Vi har fra 10 000 og oppover, så 15 000 holder ja.Takk for svaret!jeg kjøpte en vinterdress med vannsøyle 15.000 (hvor mye har sallbekledning?) og så kjøpte jeg regntøy med samme vannsøyle 15.000, er det kanskje ingen vits da? Og da kan jeg forvente at mini blir klam i regntøy? Hjelper det med å tavpå ull under regntøy?
![]()
Det var godt sagt! Tusen takk til deg!Vi har fra 10 000 og oppover, så 15 000 holder ja.
Det betyr jo ikke at din blir det, selv om min gjør det. Gutten min er veldig varm av seg, så er nok mye av grunnen. Ull kan nok hjelpe ja, vi bruker omtrent ikke ull heller pga atopisk eksem, så ingen god erfaring der.
Men du ser jo selv hva som funker for ditt barn, etterhvert som klærne blir brukt, da gjør man jo seg selv opp noen erfaringer, så om det ikke funker i år, kan man kjøpe noe annet til enste år![]()
Jeg blir veldig klam i regntøy, så da tenker jeg at barn kan bli det å. Men det kommer jo ann på utetemperaturen.Takk for svaret!jeg kjøpte en vinterdress med vannsøyle 15.000 (hvor mye har sallbekledning?) og så kjøpte jeg regntøy med samme vannsøyle 15.000, er det kanskje ingen vits da? Og da kan jeg forvente at mini blir klam i regntøy? Hjelper det med å tavpå ull under regntøy?
![]()
Men hvordan gjør i bh, tar de regntøy oppå vinterdress? Regntøy som jeg kjøpte er ikk fóret tror jeg.Jeg blir veldig klam i regntøy, så da tenker jeg at barn kan bli det å. Men det kommer jo ann på utetemperaturen.
Vi kjøpte skallklær på salg i fjor høst, det passer denne våren også. Så da dropper vi regntøy.
Fikk testa det skikkelig første dagen hun brukte det, da hun satte seg ned i den første søledammen hun så. Like tørr![]()
Nei, tror ikke de tar regntøy oppå vinterdress.Men hvordan gjør i bh, tar de regntøy oppå vinterdress? Regntøy som jeg kjøpte er ikk fóret tror jeg.