Parkdress anbefaling

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Noen anbefalinger? Jenta er 5 år. Reima kjøper jeg ikke har ikke vært særlig fornøyd med det etter barna ble eldre. Har heller ikke tenkt å bruke særlig mer enn 1000 kroner på den. Bhg bruker sjelden dress, de sverger til regntøy [emoji12] Gjerne også med steder jeg får tak i disse dressene. Helst fysisk butikk. Kaxs og også uaktuelt siden de ikke selger hele dresser på butikken her i byen[emoji20] [emoji20]

Har holdt meg til reima og ticket. De begge har god og høy vannsøyle og kan da brukes som regndress om regntøyet blir vått. Her regner det masse. Alltid vært kjempefornøyd med de to på begge mine barn. Gode, varme og tørre har de holdt mine.

Men du er ikke fornøyd med reima, så da utgår den. Og ticket er ikke så billig den heller akkurat.

Håper noen andre har mer erfaringer :)

Pop? Wheat? De koster begge under 1000 hvertfall, veldig gode dresser, ellers bergnans, men den ligger over det i pris.

Hvorfor bruker de regntøy hele tiden?
Her har vi ikke regntøy og har bare skallbekledning, og det funker bra som regntøy, synes regntøy blir så klamt og stivt.

Noen anbefalinger? Jenta er 5 år. Reima kjøper jeg ikke har ikke vært særlig fornøyd med det etter barna ble eldre. Har heller ikke tenkt å bruke særlig mer enn 1000 kroner på den. Bhg bruker sjelden dress, de sverger til regntøy [emoji12] Gjerne også med steder jeg får tak i disse dressene. Helst fysisk butikk. Kaxs og også uaktuelt siden de ikke selger hele dresser på butikken her i byen[emoji20] [emoji20]

Hei :) jeg har i alle år brukt Friends dressen de selger på Coop obs butikkene beste dressen jeg har hatt slite sterkt goe og varm og koster 699, når datteren min gikk i natur barnehage med steiner trær å klatret vilt tålte den dressen dette , mangen foreldre så spurte hvor jeg hadde kjøpt den dressen henne for de var lei av det merket de hadde ble ødelagt :D så jeg vil anbefale friends dressen :D

Pop? Wheat? De koster begge under 1000 hvertfall, veldig gode dresser, ellers bergnans, men den ligger over det i pris.

Hvorfor bruker de regntøy hele tiden?
Her har vi ikke regntøy og har bare skallbekledning, og det funker bra som regntøy, synes regntøy blir så klamt og stivt.
Ja dessverre ikke merker de selger her. Hadde lyst til å kjøpe i butikk men ender vel med og handle på nett. Pop er gode dresser ja kanskje vi skal ha det [emoji2] Det jobber masse menn på avdelingen på jenta sin avdeling og de har nok ikke samme oppfatning som meg/oss om goretex materiale [emoji15]

Ja dessverre ikke merker de selger her. Hadde lyst til å kjøpe i butikk men ender vel med og handle på nett. Pop er gode dresser ja kanskje vi skal ha det [emoji2] Det jobber masse menn på avdelingen på jenta sin avdeling og de har nok ikke samme oppfatning som meg/oss om goretex materiale [emoji15]
Det var dumt. Men pop har fri retur da, (send dem Mail, så får du returlapp) så om den ikke passer er det lett å bytte.
Veldig god å slitesterk dress hvertfall :)

Var sånn i BHG til guttungen når han begynte også, men jeg bare gav beskjed om at jeg bestemmer hva han skal ha på, så sendte med skallbekledning og han var/er alltid tørr og varm.
Så de har skjønt det nå, at det er like bra om ikke bedre. Men dumt med sånne som ikke tar til seg sånt

Det var dumt. Men pop har fri retur da, (send dem Mail, så får du returlapp) så om den ikke passer er det lett å bytte.

Var sånn i BHG til guttungen når han begynte også, men jeg bare gav beskjed om at jeg bestemmer hva han skal ha på, så sendte med skallbekledning og han var/er alltid tørr og varm.
Så de har skjønt det nå, at det er like bra om ikke bedre. Men dumt med sånne som ikke tar til seg sånt
Vet pop er gode, har hatt det før [emoji6]Tar ikke så veldig på vei av det. Jenta blir ikke spesielt klam av regntøy og er også sjelden våt, så er egentlig ikke et stort problem. Jenta selv vil visst ha softshell fra Nameit, ikke min favoritt men vi får kikke litt [emoji2]

Vi er fornøyde med Name it

Vi sverger til nameit på både parkdress og vinterdress. Min datter krabba en hel helg på asfalt med parkdressen hu brukte i to sesonger og den ser enda ubrukt ut.

Mulig vi har vært uheldige men Name it softshell dressen har ikke vært særlig vanntett her.

Det ble pop bestilte på nettet [emoji2]

Er POP normale i størrelsen? Har ei som er 78 lang, hvilken størrelse er best vil du anbefale for henne i POP?

Er POP normale i størrelsen? Har ei som er 78 lang, hvilken størrelse er best vil du anbefale for henne i POP?
De er store! Vi har en skalljakke i 92 til hun som blir 3. Hun er 90 cm og har masse å gå på i den jakka.
Ville tatt str 80.

Mulig vi har vært uheldige men Name it softshell dressen har ikke vært særlig vanntett her.

Det ble pop bestilte på nettet [emoji2]
Men skal softshell være helt vanntett da?
Pop-dressene er kjempebra

Enig i at skallbekledning er best, regntøy er klamt! Særlig når det blir varmere i været. Men når det er veldig sølete og vått så er det enklere å spyle av regntøyet bare, skallbekledningen er ikke like lett å få ren, og jeg syns den raskt mister vanntettheten etter noen runder i maskinen. Impregnerer du tøyet så det holder seg? Evt med hva?

Enig i at skallbekledning er best, regntøy er klamt! Særlig når det blir varmere i været. Men når det er veldig sølete og vått så er det enklere å spyle av regntøyet bare, skallbekledningen er ikke like lett å få ren, og jeg syns den raskt mister vanntettheten etter noen runder i maskinen. Impregnerer du tøyet så det holder seg? Evt med hva?
Det er nok lettere med regntøy da ja. Min ser jo til tider ikke ut etter en dag ute :p nå vasker jeg yttertøyet ekstremt sjelden da. Som regel lar jeg det tørke før jeg rister det godt, og børster av møkka. Ellers så spyler jeg det i dusjen.
Men vasker med tech wash, kjøper på Xxl. Har også impregnert klærne etterhvert.

Back
Topp