Parfymerte bind, hva syns dere?

Neeei? Da tror jeg at jeg tar en runde på butikkene her og hamstrer det de eventuelt måtte ha igjen av den gamle sorten. Nå er det noen år siden jeg har prøvd libresse sist da, men bindene deres har jeg aldri likt.
Jeg har sett i alle butikker, men selv på Kreta fant jeg bare med parfyme :oops:

Lykke til med jakten!

Går greit med bindene til Libresse synes jeg, men truseinnleggene liker jeg ikke!

What, hvorfor ødelegge noe som fungerer? :eek:

Tror kanskje det er derfor jeg har begynt å klø igjen og. Begynte å merke det i dag:/
Jepp, mest sannsynlig.

Helt vanvittig å komme med en så allergifremkallende greie man skal ha nedi der hvor det er så sensitivt.

Det hadde jeg spurt legen om, ved en passende anledning. for noe nedfall/fremfall kan vel være problematisk?

Glemte det jo helt av da jeg var hos gyn for å ta celleprøve i juli. Skal spørre om det ja. Ut fra det jeg har lest så skal det gå bra om jeg blir gravid, men det øker kanskje risken for keisersnitt litt.

Jepp, mest sannsynlig.

Helt vanvittig å komme med en så allergifremkallende greie man skal ha nedi der hvor det er så sensitivt.

Reagerer nok fra før i forhold til vaskemiddel osv, så har gått over til blenda sensitive på alt av klær også kommer disse binda og ødelegger:p Ble skikkelig skuffa:( Har jo ikke brukt bind på en evighet heller da, siden jeg har gått gravid frem til for 2 uker siden.

Men libresse fungerer heldigvis fint de og. Likte de ikke tidligere, type noen år siden, men syns de har blitt veldig mye bedre:)

Jeg har sett i alle butikker, men selv på Kreta fant jeg bare med parfyme :oops:

Lykke til med jakten!

Går greit med bindene til Libresse synes jeg, men truseinnleggene liker jeg ikke!

Ut fra det jeg har lest på nett er det visst vanlig med parfymerte bind i USA og sikkert også andre steder, til og med parfymerte tamponger eksisterte visst. Fysj, så ekkelt.

Jeg har faktisk truseinnlegg fra Libresse, de supertynne i grønn pakke. De liker jeg. Bindene mener jeg huske var veldig stive, og jeg følte at de ikke absorberte like godt, og de var ikke like behagelige heller. Men det er en smakssak, venninna mi liker ikke Always for hun syns de ble så vasne å ha på. :p

Jeg tar en runde i alle fall, og krysser fingrene for at noen ikke har solgt ut de gamle helt. :)

Jepp, mest sannsynlig.

Ut fra det jeg leste er dette helt vanlig i andre land, spesielt USA ble nevnt. Der har de også visstnok parfymerte tamponger. Grøss! Akkurat som om jeg trengte enda en grunn til å styre unna tamponger, liksom...

Tøy, mykt og godt. Just saying ;)

Har tenkt på det, bare ikke kommet så langt siden jeg gikk så lenge uten å ha noe mens. :p Hadde jo vært typisk om jeg bestilte tøybind nå da, og så ble jeg gravid og fikk ikke bruk for dem likevel. Hm, når jeg tenker meg om, kanskje jeg bare skal bestille? :D

Kan ikke tro at du har kommet til 18 uker allerede! Har du vært på ultralyd? Hvordan er formen?

Det skal jammen meg jeg også bruke med så fort baby er ute! Noe spesielt merke du anbefaler?

Jeg kjøpte min på apoteket og er fornøyd med den. Alle går ut på det samme, så såvidt jeg vet så er det nogenlunde det samme hva man tar.
Det er hvertfall veldig miljøvennlig, og jeg glemte flere ganger at jeg hadde mensen :D Det var liksom det som var mest stress, å måtte minne meg selv på å ta den ut og inn :p

Jeg kjøpte min på apoteket og er fornøyd med den. Alle går ut på det samme, så såvidt jeg vet så er det nogenlunde det samme hva man tar.
Det er hvertfall veldig miljøvennlig, og jeg glemte flere ganger at jeg hadde mensen :D Det var liksom det som var mest stress, å måtte minne meg selv på å ta den ut og inn :p
Okay. Har tenkt på det mange år, er vel like greit å få fingen ut snart! :P høres jo veldig greit ut!

Okay. Har tenkt på det mange år, er vel like greit å få fingen ut snart! :p høres jo veldig greit ut!

Jeg hadde også tenkt på det i evigheter. Og så kom jeg over det på apoteket og da gadd jeg ikke å ikke kjøpe.
Jeg gikk rundt ganske nervøs for å blø igjennom i begynnelsen, siden det var helt nytt og anderledes. Men det skjedde aldri, så nå er jeg trygg på det. :)

Har tenkt på det, bare ikke kommet så langt siden jeg gikk så lenge uten å ha noe mens. :p Hadde jo vært typisk om jeg bestilte tøybind nå da, og så ble jeg gravid og fikk ikke bruk for dem likevel. Hm, når jeg tenker meg om, kanskje jeg bare skal bestille? :D

Kan ikke tro at du har kommet til 18 uker allerede! Har du vært på ultralyd? Hvordan er formen?
Jeg rakk bruke mine en gang før jeg ble gravid med eldste.

Men mange ganger etterpå. Renselse... Bare tanken på så mange uker med kløende plast i trusa...

Jeg er passert 18 uker ja, og formen er brukbar nå
Ikke så trøtt lenger, og bekkenet relativt greit enda. Fin fase

Ul er på mandag

Jeg hadde også tenkt på det i evigheter. Og så kom jeg over det på apoteket og da gadd jeg ikke å ikke kjøpe.
Jeg gikk rundt ganske nervøs for å blø igjennom i begynnelsen, siden det var helt nytt og anderledes. Men det skjedde aldri, så nå er jeg trygg på det. :)
Må du bruke truseinnlegg eller noe i tillegg? Lurer på å supplere litt med tøybind, får virkelig helt fnatt av den syntetiske plastikken!

Jeg rakk bruke mine en gang før jeg ble gravid med eldste.

Men mange ganger etterpå. Renselse... Bare tanken på så mange uker med kløende plast i trusa...

Jeg er passert 18 uker ja, og formen er brukbar nå
Ikke så trøtt lenger, og bekkenet relativt greit enda. Fin fase

Ul er på mandag

Spennende. :) Vil dere vite kjønn?

Må du bruke truseinnlegg eller noe i tillegg? Lurer på å supplere litt med tøybind, får virkelig helt fnatt av den syntetiske plastikken!

Nope :D Men den første gangen jeg prøvde det og ikke helt klarte å tro at det virkelig var beskyttelse nok, så hadde jeg truseinnlegg i tillegg. Men det kunne jeg spart meg, for det beskytter nok :)
Jeg får også fnatt av det. Alltid brukt OB og sånt, men tanken på all søpla og alle pengene jeg sparer (pluss hva kroppen absorberer fra produkter) var ikke en koselig tanke.

Back
Topp