Parfymerte bind, hva syns dere?

Parfyme nedentil faktisk! Nei takk :D

Duft-Nøytraliserende kaller de det. Ikke parfymert.

Synes også det er merkelig at det er tekstet på engelsk og ikke norsk.

Mister kunder på denne måten.

Det er jo ikke et norsk firma, regner jeg med, men de har jo en stor kundebase i Norge så skulle tro de tar det alvorlig om flertallet slutter å kjøpe produktet deres ja. Står på baksiden: that contains a light odour... Det syns jeg faktisk ikke er godt nok merket, og hvis dette gjelder alle bindene deres så er det jo bare ren idioti.

Jeg synes de virker fine jeg. Min søster bor i Tyskland og der er det normalt. Hu har samme problem som meg og tåler lite der nede. Spesielt når det gjelder uvi. Hu syntes de var fine men lott uvant med en gang siden det var lukt i dem. Er jo ingen andre som lukter det enn deg akkurat som den vonde mens lukta som kommer. Hu brukte dem når hu var her og kunne ikke akkurat si at jeg merket noe til det. Alt som er nytt er ikke dermed sagt farlig/ rart. Jeg hat lurt på når dette skulle komme til Norge. Og jeg vil heller lukte blomster/ren enn å lukte mens.

Jeg synes de virker fine jeg. Min søster bor i Tyskland og der er det normalt. Hu har samme problem som meg og tåler lite der nede. Spesielt når det gjelder uvi. Hu syntes de var fine men lott uvant med en gang siden det var lukt i dem. Er jo ingen andre som lukter det enn deg akkurat som den vonde mens lukta som kommer. Hu brukte dem når hu var her og kunne ikke akkurat si at jeg merket noe til det. Alt som er nytt er ikke dermed sagt farlig/ rart. Jeg hat lurt på når dette skulle komme til Norge. Og jeg vil heller lukte blomster/ren enn å lukte mens.

Men det er jo rart av en produsent å endre så drastisk på alle produktene sine, og at det ikke står tydelig at de er parfymerte er jo rart. Folk bruker jo ikke parfymert såpe og slikt nedentil, det er jo et sart område, så at det er noe folk ønsker å unngå er jo ikke så rart heller.

Men det er jo rart av en produsent å endre så drastisk på alle produktene sine, og at det ikke står tydelig at de er parfymerte er jo rart. Folk bruker jo ikke parfymert såpe og slikt nedentil, det er jo et sart område, så at det er noe folk ønsker å unngå er jo ikke så rart heller.
Ja det er jeg enig i. Men er jo ikke noe galt med det der. Jo folk gjør jo faktisk det. Fikk kjeft av legen fordi han mente jeg gjorde det som alle andre. Men det gjør jeg faktisk ikke.

Jeg merker ingenting til den lukten dere snakker om jeg. Måtte sjekke om jeg har truseinnlegg og bind av den nye typen, og jeg har visst det. Hadde ikke tenkt over det om ingen hadde sagt noe.

Dekker den over menslukten da, eller blir luktene bare blandet sammen? :p Synes det høres litt merkelig ut :D Nå bruker jeg sjelden bind, men tror uansett jeg ville satt størst pris på luktfrie.

Sist jeg hadde mensen (for 9 mdn siden) :P så oppdaget jeg at bindet jeg kjøpte var parfymert.. Syns det var litt deilig å slippe mensen lukten! Når jeg ble gravid kjøpte jeg truse innlegg fra always - ubevisst var de også parfymerte. Syns det er litt greit å skifte osv og lukte det istedenfor urinen ogsånt da :P Har ikke plaget meg noe særlig og heller ikke har lukten "blandet" seg med noe annet.. Føles litt fresht faktisk :P

Syns de lukter veldig svakt jeg. Og reagerer ikke noe mer på de nå enn før. Og mye mindre lukt. Så er ganske fornøyd jeg.

Dekker den over menslukten da, eller blir luktene bare blandet sammen? :p Synes det høres litt merkelig ut :D Nå bruker jeg sjelden bind, men tror uansett jeg ville satt størst pris på luktfrie.

Jeg syns det faktisk fjernet menslukta ja, men jeg vil jo samtidig ikke ha den erstattet med en annen lukt. Er overbevist om at det ikke er bra for miljøet nedentil. Er plaget med periodevis kløe og svie fra før, flere runder med bakteriell vaginose og også sopp. Tror jeg har bestemt meg nå for å gå til innkjøp av tøy først som sist...

Jeg syns det faktisk fjernet menslukta ja, men jeg vil jo samtidig ikke ha den erstattet med en annen lukt. Er overbevist om at det ikke er bra for miljøet nedentil. Er plaget med periodevis kløe og svie fra før, flere runder med bakteriell vaginose og også sopp. Tror jeg har bestemt meg nå for å gå til innkjøp av tøy først som sist...
Enig. Under mensen er man vel også ekstra utsatt nedentil.

Back
Topp