Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står på baksiden, ikke så veldig fremtredende syns jeg.
Vis vedlegget 129837
Vis vedlegget 129838
Burde stått på fremsiden, for de lukter faktisk ganske sterkt.
Duft-Nøytraliserende kaller de det. Ikke parfymert.
Synes også det er merkelig at det er tekstet på engelsk og ikke norsk.
Mister kunder på denne måten.
Den ammingen sånn i 4-5 tiden var vel den siste jeg sluttet med, hhv 22 og 25 mnd gamle når jeg sluttet å amme. Om jeg husker rettHvor lenge driver du med nattamming?
Jeg synes de virker fine jeg. Min søster bor i Tyskland og der er det normalt. Hu har samme problem som meg og tåler lite der nede. Spesielt når det gjelder uvi. Hu syntes de var fine men lott uvant med en gang siden det var lukt i dem. Er jo ingen andre som lukter det enn deg akkurat som den vonde mens lukta som kommer. Hu brukte dem når hu var her og kunne ikke akkurat si at jeg merket noe til det. Alt som er nytt er ikke dermed sagt farlig/ rart. Jeg hat lurt på når dette skulle komme til Norge. Og jeg vil heller lukte blomster/ren enn å lukte mens.
Ja det er jeg enig i. Men er jo ikke noe galt med det der. Jo folk gjør jo faktisk det. Fikk kjeft av legen fordi han mente jeg gjorde det som alle andre. Men det gjør jeg faktisk ikke.Men det er jo rart av en produsent å endre så drastisk på alle produktene sine, og at det ikke står tydelig at de er parfymerte er jo rart. Folk bruker jo ikke parfymert såpe og slikt nedentil, det er jo et sart område, så at det er noe folk ønsker å unngå er jo ikke så rart heller.
Dekker den over menslukten da, eller blir luktene bare blandet sammen?Synes det høres litt merkelig ut
Nå bruker jeg sjelden bind, men tror uansett jeg ville satt størst pris på luktfrie.
Enig. Under mensen er man vel også ekstra utsatt nedentil.Jeg syns det faktisk fjernet menslukta ja, men jeg vil jo samtidig ikke ha den erstattet med en annen lukt. Er overbevist om at det ikke er bra for miljøet nedentil. Er plaget med periodevis kløe og svie fra før, flere runder med bakteriell vaginose og også sopp. Tror jeg har bestemt meg nå for å gå til innkjøp av tøy først som sist...